Powered by Blogger.

Friday, December 3, 2010

Sambut Abah & Mak..


Hari selasa minggu depan (7 dec 2010) insyaAllah abah ngan mak akan sampai ke KLIA.. jadi malam ni kami bertiga akan balik kampong.. mintak2 selamat la perjalanan kami ni.. kenape tak amek abah ngan mak kat KLIA?? sebenarnye sebelom abah ngan mak pegi haji ari tu, kami adik bradik dah dapat tugasan.. yang amek abah ngan mak kat KLIA abang ngah.. adik bradik lain sume tunggu kat umah n tolong along/kak siti masak sebab niat abah nak buat kenduri kesyukuran sempena balik haji malam tu.. kemungkinan kenduri naik buai skali kot.. bukan anak saya ye.. anak abang kamal.. abang kamal tu abang saya yang no 3.. abang kamal baru dapat baby boy seminggu sebelom abah ngan mak pegi haji ari tu.. sebab tu abang kamal tak anta abah ngan mak kat kelana jaya.. makin bertambah anak abang kamal.. dah masok 5.. murah rejeki.. huhuhu.. tapi kenduri naik buai tu mungkin je.. yang pastinya kenduri kesyukuran abah mak balik haji.. insyaAllah.. oleh yang demikian, dengan ini saya mengistiharkan kemungkinan minggu depan saya tak sempat nak berblogging.. huhuhu.. wassalamm.. =D

2 juta comments on "Sambut Abah & Mak.."

a'in fajar on December 06, 2010 6:44 AM said...

semoga parent ko sampai dgn selamat aminnn...utk ko sekeluarga jg...aik sm plk nama abg ko dgn en.abg aku...

eda_ej on December 09, 2010 5:09 PM said...

alhamdulillah dah selamat mak pak aku sampai kg..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez