Powered by Blogger.

Friday, December 24, 2010

Oley2 Dari Taman Desa..


Patotnye publish cite ni dari hari ahad lepas.. sory Mas aku lambat post ape yang ko kirim kat Ejai.. hehhehe.. disebabkan hari ahad lepas hubby pegi Taman Desa amek gamba Mas betunang, mase hubby nak balik Mas sempat bagi oley2 kat hubby.. huhuhu.. Mas ni classmate hubby mase kat poly dulu.. kalau nak tengok gamba Mas betunang boleh klik kat sini ye..

Banyak gak la oley2 dari Mas ni.. nasik tomato ngan sikit buah tangan.. huhuhu.. senang.. tak yah masak dinner.. amek pinggang terus makan.. hubby pon makan lagi walaupon mase kat rumah Mas hubby dah makan.. hehehhe..

Cam menarik plak biskot ni.. biskot biase je kot tapi bile dah hias2 cam ni nak makan pon sayang..

Bekas bunga rampai ni pon menarik gak.. bau die satu rumah boleh bau tau..

To Mas, sory la ye aku tak dapat datang.. kalau aku datang jenoh plak aku nak jage budak kecik ni ke hulu ke hilir.. pape pon semoga pertunangan ko ni berakhir ke jinjang pelamin.. aminn..

2 juta comments on "Oley2 Dari Taman Desa.."

Nini D.. on December 24, 2010 11:32 AM said...

jimat gas :)

eda_ej on December 24, 2010 11:39 AM said...

yg iye nye aku pon mmg tgh mls nak masak.. hahhaha.. elok beno le tu..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez