Powered by Blogger.

Sunday, December 19, 2010

Petang Semalam..


Petang semalam jalan2 naik moto ke belakang rumah.. jengok2 juge la tasik yang banyak nyamok tu.. ade gak la orang yang memancing.. tengok aje la.. tak nak gi mancing lagi.. tak best..

Ehh. sempat snap rupenye.. hubby kate saya macam budak2.. ye la.. budak yang dah kuarkan budak.. time ni saya baru nak belajar bawak moto.. hahahaha.. ade yang tekejut ke??? mungkin.. sebab dulu mase study saya la antara yang kuat merempit.. hahaha.. sebenarnye saya baru belajar cam ne nak bawak moto yang ade clutch nih.. tak bape pandai.. dulu2 ade gak belajar tapi tak katam pon..

Okeh nak mule garak dah.. focus.. focus.. clutch ngan minyak kene seimbang ye.. kalau tak memang melompat.. lebih kurang bawak kete manual gak.. cume masok n naik gear je lain..

Tengah gile amek gamba n gile bergamba.. konon malu2.. sebenarnye macam nak pecah tali perot.. turut kelihatan tangan mamat alan.. hehehe..


Anak panah merah tu la rumah saya.. atas bukit.. kalau hujan lebat insyaAllah tak banjer kot..tapi tak tau la kuasa tuhan kan.. rumah teres tu dulu mase saya start dok sini tak de pon.. sume baru buat.. dulu nyamok tak de.. sekarang ni jangan cite la.. sampai orang jabatan kesihatan datang asek sembor asap nyamok je.. dah la.. lupakan pasal nyamok.. dah petang mau balikkk.. nak jalan2 lagi tunggu lain hari okeh..

3 juta comments on "Petang Semalam.."

Nini D.. on December 20, 2010 8:57 AM said...

best ooo jenjalan naik motot..laki aku kalo ajak jalan naik motot...ada je alasan dia..takot aku kene ujan la..ape la...padahal dia xnk aku merempit!

Hida Kadiso on December 20, 2010 9:31 AM said...

aku ni pon jln2 pusing taman je.. kalo nk pegi jauh2 takot gak.. risaukan budak kecik ni.. takot out of control plak..

ej on December 20, 2010 1:58 PM said...

hahahah... kalo bawak lelaju, mamat alan bukan bulih dok diam.. sure die nak berdiri.. takooot...

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez