Powered by Blogger.

Wednesday, December 22, 2010

Baju Kurung Kak Yus..


Hari Jumaat 2 minggu lepas (10 dec 2010).. kak yus office mate hubby bagi baju kurung.. bukan bagi saje2.. bagi untuk kasi tambah bling2.. hehehee..



Ni lengan baju kak yus sebelom upacara bling2.. mule2 kak yus kate nak bling2kan kat lengan ngan leher.. tapi last minute nak kat lengan je.. i ok je.. hehheh..


Setelah seminggu betunggus lumus dengan tulang sepuluh kerat nih (jari tangan ade seploh je.. hehhee) akhirnye siap juge dengan mengikot contoh yang kak yus bagi.. kalo ade telebih tekurang tu mintak maap ye.. tu yang lepas siap baju kak yus terus nak pekene Milo ais.. hahahha..


Tapi ye la.. kite hanye merancang.. Allah yang lebih berkuasa.. sepatotnye hari jumaat berikotnye pada 17 dec 2010 hubby dah serahkan baju kak yus nih.. tapi hari tu kak yus kene warded n operate plak kat ampang puteri.. pape pon semoga kak yus cepat semboh.. jangan lupe makan ubat okeh.. ketahuilah oleh mu wahai kak yus, setiap kesakitan itu dapat menambahkan pahala.. hehehe.. bebawak besaba ye..

6 juta comments on "Baju Kurung Kak Yus.."

neyza mokhtar on December 22, 2010 9:15 PM said...

waa..dasat mu yer sekarang..tokey bling2.huhu..

eda_ej on December 22, 2010 10:02 PM said...

huhuhu.. ko nak baju bling2?? anto je baju ko ke sini.. aku bg discount nak?? hahahha..

firna on December 23, 2010 2:02 PM said...

cik, nak anta baju gak ni. cam ner kira?

eda_ej on December 23, 2010 2:18 PM said...

anto le.. kire rege kawan2 udah le.. hehehe..

a'in fajar on December 24, 2010 8:38 AM said...

mmg cantik..leh tiru x? hihihi

eda_ej on December 24, 2010 10:01 AM said...

tiru la.. aku pon tengok dari baju orang.. hehehhe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez