Powered by Blogger.

Wednesday, December 22, 2010

Entry Khas Untuk Dayah..


Terlebih dulu aku nak mintak maap kat ko Dayah.. sebab aku tak dapat pegi kenduri kawen ko.. aku tau mase aku kawen ade ko datang.. tapi kalo aku tak datang pon kenduri ko tetap jalan gak kan.. aku bukan tetamu tehormat pon.. hehehhe.. aku mintak maap tau.. aku tau walau pon tak banyak tapi sekumit rase kecik ati kat aku mesti ade kan..


Aku cilok gambo ni kat fb ko.. aku tak ingat sape yang tag kat ko.. dah jadi bini orang ko ek.. Puan Nurul Hidayah.. hahhahha..

Pape pon aku doakan semoga ko ngan husband dipanjangkan jodoh sampai bile2, murah rejeki dan dikurniakan zuriat yang comey2.. welcome to da club Puan Dayah.. hehhehe..



Nota kaki~gamba cilok di fb Nurul Hidayah.. hehhehe..

8 juta comments on "Entry Khas Untuk Dayah.."

Nini D.. on December 22, 2010 2:23 PM said...

Selamat Pengantin Baru..

eda_ej on December 22, 2010 2:49 PM said...

nnt aku wat Entry Khas Untuk Emy.. aku nak tulis, emy, aku mintak maap sebab mase kenduri kawen ko aku tak datang.. kerana aku pon naik pelamin gak time tu.. hehehhe.. ok tak??

Nini D.. on December 22, 2010 7:22 PM said...

hahahaha...bukan masa ko kawen pon aku xdtg ke?..kita kan sama-sama naik pelamin masa tu..kahkahkah

eda_ej on December 22, 2010 10:20 PM said...

hahaha. samo la kito..

a'in fajar on December 24, 2010 8:42 AM said...

aku ingat ko pg kenduri dayah ni chik, rupanya ko cilok kat fb dia je..aku pun xdtg sibuk nak pg holidy ke melake...cantik dia pki bj putih..umi pun dtg..

eda_ej on December 24, 2010 10:03 AM said...

aku tak pegi sebab mase tu aku baru je balik dari kg mase bapak aku balik haji.. tak dapek la..

Achid on January 03, 2011 7:33 PM said...

poyo la korang..aku knduri mmbr2 xramai yg dtg..majuk aku tau..aper pn thankssssssss....ni chik ko curi gmbr aku sper suruh???nsb bek gmbr aku cun..sbnrnyer aku pn tk tgk lagi gmbr2 aku..hahaha

eda_ej on January 03, 2011 8:27 PM said...

sory ye dayah.. tapi sekurang2nye aku ingat gak kat ko.. semoga ko murah rejeki cepat dapat baby.. hehhe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez