Powered by Blogger.

Monday, December 20, 2010

Projek Anakku..


Disuatu petang yang hening.. sedang si ibu di dapor menyiapkan hidangan makan malam sementara menunggu si suami pulang, tanpa disedari si anak pula sibuk melakukan projek terbarunya..

Projek terbaru si anak... main tabur labuci macam tabur bunga rampai.. buat pengetahuan para pembaca ini adalah bukan kali pertama dan bukan kali terakhir si anak melancarkan projek mega seperti ini.. si ibu tidak mampu berkata-kata.. hanya mampu tersenyum.. dan berharap agar si anak mampu mengutip labuci itu kembali.. tahap kesabaran harus dipertebalkan..

Ketahuilah oleh mu wahai anak.. pelancaran projek terbarumu ini amat la menguji kesabaran..

Syukurlah kerana kau mampu menolong ibu ini menurunkan tekanan darah.. boleh diajak berunding sambil memasukkan semua labuci itu kembali ke bekasnya.. terima kasih anakku kerana kau sering menguji ibumu ini dengal pelbagai cobaan.. terima kasih.. kau tetap dalam hatiku..

10 juta comments on "Projek Anakku.."

a'in fajar on December 21, 2010 7:50 AM said...

bgs jg ank ko nak tlg kutip balik labuci2, klu syuhada jgn harapla dia tngok jer..klu x cpt2 kutip c fina plk yg buat main..

eda_ej on December 21, 2010 9:04 AM said...

kene ckp elok2.. aku ckp kat die soh kire.. one.. two.. tree.. so die akan kutip satu2 masok bekas.. kalau marah2 mmg die akan sepahkan lagi labuci tu.. tu pon begantong pd mood aku gak.. kadang2 kene lempang terus.. hahahahha...

MAPPIAU on December 21, 2010 11:41 AM said...

hahahaha nasib baik die nak kutip balik kan kalau tak mau jadi inkedebel biru kang ibu die hehehe

eda_ej on December 21, 2010 12:23 PM said...

bukan biru.. dah hijau dah pon..

Nini D.. on December 21, 2010 12:28 PM said...

hahahah....ko lempang ke lempeng?..kikiki...

eda_ej on December 21, 2010 1:54 PM said...

hahahha.. aku lempang je.. klu udah jd lempeng jenoh nak menjawab ngan aboh die kang..

ejai_ej on December 21, 2010 4:12 PM said...

huh.. kalo marah siket majok2.. kener ckp leklok.. isk.. kang abah bagi adik baru kang tau la.. hahahahha

eda_ej on December 21, 2010 4:31 PM said...

hahahha.. nnt terus nanges tak benti2.. =D

firna on December 23, 2010 2:06 PM said...

sekali dapat adik baru yg satu geng...baru tau..huhuhu

eda_ej on December 23, 2010 2:23 PM said...

kalo dapat adik yang satu geng mau rumah ni jadi banjer kilat dengan manik.. jenohhh..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez