Powered by Blogger.

Friday, December 3, 2010

Ketika Cinta Bertasbih 2..


Petang semalam sacara tak sengaja saya bukak TV AlHijrah.. ade plak The Making Of Ketika Cinta Bertasbih 2.. tengok cam best.. walaupon sebenarnye cite tu dah lame tayang tapi saya baru tau.. huhuhu.. sangat tinggalan zaman.. elok je abis the making tu saya ym la ngan hubby.. kate ade the making cite ketika cinta bertasbih 2 kat tv alhijrah.. siap suruh hubby beli cd cite tu lagi.. nampak sangat ketaksoban saya.. hahaha.. pas tu hubby reply la kate ade cd cite indon tapi tak tengok lagi.. tak ingat cite ape.. dah lame beli.. ade la dekat 4 or 5 bulan kot.. so saya cari cd tu kat bawah tv.. jenoh mencari.. last2 jumpe gak.. rupe2nye cd tu adalah DVD cite KCB2... hahahhah.. cam ne bley tak pasan ade DVD cite ni kat umah.. memang tak tengok lagi.. plastik pon belom bukak.. so malam tadi kitorang bedua tengok la cite tu.. mamat alan tukang kacau.. huhuhu.. ape yang dapat disimpolkan dari cite tu ; kalau dah jodoh tak kemana.. kalau nak tau cite ni kene la tengok sendiri.. best wooo.. part paling sedih bile mak die meninggal.. sampai ade orang menitiskan air mate.. huhuhu.. part paling best bile kat dalam bilikt pengantin.. hehehhe.. sape2 pon suke part tu.. tak de sensor2 ye.. ini filem islamic tau..

2 juta comments on "Ketika Cinta Bertasbih 2.."

ej on December 03, 2010 5:49 PM said...

huhuhuh... sedih ker? mana ada.. biasa je.. hahahhaha

Hida Kadiso on December 03, 2010 6:19 PM said...

eh.. ade orang terase plak.. kikiki...

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez