Powered by Blogger.

Friday, May 5, 2017

Please Don't Cry..

0 juta comments
Image result for positive quotes

saya baik, saya bagus, saya sangat positif.. 

apa yang penting kita dah mencuba.. berjaya atau tidak itu belakang kira.. 


Saturday, March 11, 2017

MOVE ON!!

0 juta comments

Ya.. Selamat tinggal masa silam..

Hidup harus diteruskan..

Biarlah kenangan lalu terus tersimpan di dalam lipatan sejarah.. 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.


.
.
.
.

.

.
.
.





aarrrggghhhhh... akak is tacing sebab no talipan  yang akak pakai dari akak start pakai talipon mase umo 20 dulu dah jadi milik orang!!! huuuwwwaaaaaaaaaaa........

akak ni ni sentimental.. kalau boleh semua benda nak simpan.. tapi tu la.. akak kene redho.... semua benda dalam dunia ni cume pinjaman je kan.. bertabahlah.. 😔






Sunday, January 15, 2017

Kuih Keria In Da House..

0 juta comments

Kuih keria ni da house yaww.. hahahhaa.. 

Ni malu teman nak kabo.. sebenornye ni kali kedua sira baru jadi.. maklum aje lah teman bukan reti bebenor nak masak ni.. tapi bile tekak ni bekenan sangat maka layankan aje lah.. 

Nak tanya resipi?? Kome google aje la resipi kuih keria.. kompom ade.. heheheh..


Rindu Datang Menerpa..

0 juta comments

Tempat jatuh lagi dikenang.. inikan pulak tempat kite  pernah datang setiap hari.. 

Ingat tak tahun 2015, abam harith skolah agama Abim.. bagus sekolah agama ni.. kalau budak2 tak pandai mengaji pon boleh pandai.. InsyaAllah atas izinnya juga.. 

Dan semalam lepas habis klas taekwondo kitorang ade la pegi ke sana kejap.. beli barang dapur skit kat econsave.. pusing2 kat apartment rumah lama, makan kat mamak tempat selalu makan dulu dan singgah solat kejap kat surau dekat sekolah agama abam harith ni.. 

Semuanya menggamit memori.. 

Mane taknya, lepas 8 tahun duduk kat situ.. tak banyak pon mesti ade rasa sikit rindu tu datang.. 

Tak pe la.. yang lepas dah lepas.. yang di hadapan ni kite tetap perlu tempuh.. semoga tahun ni kita dapat memperbaiki kesilapan atau apa2 kekurangan pada tahun sebelumnya.. aminnn...



Monday, January 2, 2017

Mercu Tanda 'IPOH' Diceroboh..

0 juta comments


Membahayakan diri sendiri adalah dilarang dalam agama islam

Untuk menjadikan hidup ini Adventure

Sangat digalakkan tapi dengan syarat keselamatan diutamakan

Even orang daki gunung siap dengan peralatan

Copy paste dari fb Pencetus Ummah Rahmat Ikhsan..


Hakak nengok video depe pon ngeri.. tinggi kot tulisan IPOH tu.. yang pastinya tempat tu atas bukit skit dan dekat dengan hiway.. mujur tak jatuh dek non.. kalo jatuh pree2 je kome masok spital..

Kalo nak diikutkan hakak ni tak de la gayat sangat, tapi kalau dah slumber je kome duduk goyang kaki kat atas tu tanpa alat keselamatan, hakak yang nengok pon rase ketor kepale lutut ni ha..

Kome jangan le buat lagi.. pape hal jadi kang jenoh nak menjawab dengan mak bapak kome..

Dan sekarang pihal MBI ngan polis udah sebok carik kome.. pepandai la kome yek..




 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez