Powered by Blogger.

Tuesday, December 12, 2017

Sup Selekoh Yang Ohsemm..


Kau kalau balik kampung tak dapat makan sup selekoh ni memang sampai ke sudah la tengiang-ngiang tak dapat..

Nak kate dulu mase kecik-kecik dok makan sup ni tiap minggu pon tak juga.. tapi tak tau la kenapa bila dah kawen ni asyik dok teringat dekat sup ni kalau berada jauh diperantauan.. aicehh.. perantauan la sangat.. 


Ni sup ayam.. kalau korang suka sup daging pon ade tapi bukan dekat gerai yang sama.. yang sup daging tu boleh beli kat gerai wak din.. selang satu je dengan gerai sup ayam ni.. 

dan paling best gerai wak din ade jual sate skali.. jadi sambil-sambil makan sup tu korang boleh la order sate ayam atau daging.. 

Paling penting kalau nak pegi makan sup kat pasar ni kene pegi awal pagi.. hari tu kitorang jam 7 pagi dah keluar rumah.. kalau lambat tempat nak makan pon tak de.. kalau tempat nak makan tak de tak pe lagi... kalau sup habis memang balik menganga je la.. 

Sedikit pesanan bukan dari pihak penaja.. korang kalau tak dapat nak makan sup ni kat pasar pagi Selekoh, jangan risau sebab petang sabtu ada lagi makcik ni bukak gerai kat pasar Bagan Datok.. nak kenal senang je.. makcik ni jual sup pakai mangkok cina ni.. gerai pak din (jual sup daging dan sate) pon sama pakai mangkok cina juga.. jangan tersilap beli kat sup yang mangkuk plastik pulak ya.. sebab sekarang kat pasar Bagan Datok pon ramai yang bukak gerai jual sup.. 

aduyai.. dah teliyor tengok sup tu.. nak balik kampung ntah bila lagi.. 





Nota kaki~~ eh kalau korang makan tapi tak sedap tu sory la ye.. kadang tekak dan citarasa setiap individu berbeza.. pada saya sedap dan ohsemmm.. hehehhe..


3 juta comments on "Sup Selekoh Yang Ohsemm.."

mahmoud elsayed on July 09, 2018 11:00 PM said...



شركة التميز المثالي للخدمات المنزلية وتنظيف المنازل والشقق والفلل بالدمام والخبر والقطيف والجبيل
قسم خاص لتسليك المجاري بالضغط ومكافحة الحشرات وتنظيف للمجالس والسجاد والموكيت وتنظيف الخزانات
نقدم افضل الخدمات المنزلية بالمنطق الشرقية 0551844053

شركة تسليك مجاري بالدمام
شركة تنظيف منازل بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة تنظيف سجاد بالجبيل
شركة تسليك مجاري بالخبر
شركة تنظيف منازل بالخبر
شركة تركيب وصيانة الكهرباء بالدمام والخبر
شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

mahmoud elsayed on July 09, 2018 11:00 PM said...



شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تسليك مجاري بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة مكافحة حشرات براس تنوره

mahmoud elsayed on July 09, 2018 11:00 PM said...


خدمات شركة ركن الامثل بالمنطقة الشرقيه 0502644550 وتقديم كافة الخدمات المنزلية

شركة كشف تسربات المياه بالاحساء
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة تسليك مجارى بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة تنظيف بالدمام
شركة الصفرات للتنظيف بالرياض

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez