Powered by Blogger.

Friday, December 17, 2010

Kembang Semangkok..


Seperti kebiasaannya saya n hubby memang akan berYM hari2.. klu tak ym rase tak lengkap plak.. hehhehe.. tu pon lepas hubby beli brodband.. sebelom ade broadband memang bosan gile dok umah.. my lappy pon sampai behabok tak pakai.. skang ni kurang la rase bosan tu..

Semalam ending YM hubby lain plak.. rasa mau terbang tinggi2.. abes dah kembang semangkok nih.. my hubby jarang cakap sayang okeh.. tapi saya tau die sayang saya.. hehehehe.. pengakuan brani mati nih..

Hehehe.. bukti pembelian seperti diatas.. terpana seketika sampai lupe nak jawab salam... hehehe.. sayang sayang juge.. huhuhu.. walaupon hubby cume sambung ayat ujan rintik2 tu pon dah boleh buat jiwa saya terbang melayang bersama hubby.. hehehhe.. ♥♥♥



Nota kaki~harap takde sape yang loya tekak bile membace entry ini okeh.. =D

11 juta comments on "Kembang Semangkok.."

~aku_najwa~ on December 17, 2010 7:53 PM said...

[like] ehe

azeila eila on December 17, 2010 8:10 PM said...

weh aku nak muntah!! ambik jap baldi...muehehe

ejai_ej on December 17, 2010 9:33 PM said...

huhuhu.. eila jeles.. hahahahhaha

eda_ej on December 17, 2010 11:01 PM said...

kak najwa~hehehhe.. i like u too..

eila~mr papa tak de ym ngan ko kan.. jelas la tu..

sayang~saya sokong yang ariff!!! hehehhe..

eda_ej on December 17, 2010 11:05 PM said...
This comment has been removed by the author.
h.a.f.e.y.z.a on December 18, 2010 12:47 AM said...

romantiknyer..

eda_ej on December 18, 2010 8:49 AM said...

harap romantik la sampai bile.. aminn.. =D

neyza mokhtar on December 18, 2010 5:04 PM said...

wow..mabelous..tergolak2 dan tergoleng2 de.hahaha

eda_ej on December 18, 2010 6:48 PM said...

ape yg ko tegolak n tegoleng2 hah??? jeles ek.. hehhehe..

Nini D.. on December 18, 2010 11:27 PM said...

auwwww.....kompem pipi ko kebas jap kan...;p

eda_ej on December 18, 2010 11:58 PM said...

ko tau, satu malam asek nyoghongen aje sampai laki aku kate aku dah macam org putus satu wayar.. hahahah..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez