Powered by Blogger.

Saturday, January 15, 2011

Petang Ni..


Hari ni tak de kemane pon.. cume pagi tadi je sarapan kat mamak bawah tu.. aku makan roti sardin sekeping.. kenyang gile.. hubby plak makan roti telo+bawang.. mamat alan makan roti telo.. tapi die makan telo je.. (lepas terjah blog ab@h_Izz pagi tadi terus teringin nak makan roti canai..) petang ni menghabiskan mase kat rumah..

Mamat alan tido.. hubby plak bz ngan keje office yang die bawak balik rumah.. aku tengok banyak gak keje yang hubby bawak balik kali ni.. aku?? dilanda kebosanan.. memang la baju yang aku jait manik tu tak siap lagi.. tapi dah tepu dah.. 5 hari dok ngadap mende tu je.. penin aku.. aku pon nak cuti gak.. so aku pon membawak diri ke masok dalam bilik.. aku godek2 barang2 menjait aku.. ade kain cotton.. kain keras pon ade.. zip pon ade.. benang warne sedondon ngan kain pon ade.. bagus.. aku pon ape lagi, jait la ikot suke..

Taarraaaa.. hasil projek petang nih.. aku sebenarnye nak wat bekas mekap.. hehehheh.. nampak cam besar je bekas mekap aku nih.. aku ikot saiz kotak tisu yang 200 helai tu.. ok la.. kalo nak balik kampung kang tak de la beterabor barang2 aku.. maklom je la barang2 mekap orang pompuan ni kecik2.. senang nak ilang.. ishh.. macam banyak sangat je barang mekap aku.. hehehhe.. buat besar pon bagus juge, macam2 boleh sumbat.. untuk pengetahuna semua, mase entry ni ditulis pon hubby masih mengadap lappy beliau.. huhuhu.. bz bebeno ye yeop ..



Nota kaki~baru dapat iasedo dari puan emy dah berangan nak beli barang mekap banyak2 penoh satu beg.. minah jenin btol aku ni.. =D

4 juta comments on "Petang Ni.."

neyza mokhtar on January 15, 2011 6:05 PM said...

bru perasan ko dah biasakan diri"aku"....bravo2!huhu

eda_ej on January 15, 2011 6:16 PM said...

start taun ni pakai.. 'aku' kan lebih dekat.. =D

Nini D.. on January 16, 2011 3:30 PM said...

aku sejutu sgt!!!

eda_ej on January 16, 2011 9:03 PM said...

stuju saje ko ye.. hehehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez