Powered by Blogger.

Tuesday, January 25, 2011

Aku Mahu Itu..


Tiba2 insang tekak aku nak makan sup ayam kat pasar Selekoh.. gamba kat atas ni aku amek mase makan sup tu balik kampung yang lepas.. minom ngan air longan.. teringat aku kat kedai yang jual air longan deret kedai ubat kat Pekan Baru dulu.. kedai tu jual air longan lagi ke tak ntah.. huhuhu..

Sebenarnye tak de la teringin sangat pon.. tapi insang tekak aku ni ngengade plak.. skali skale nak ngengade ape salahnye kan.. hehhehhe.. harap2 balik kampung nanti encik tuan rumah (mr ejai) dapat la membawak orang rumah ni pegi makan sup ayam tu kat situ.. dapat makan 2 mangkok pon best.. hehheh.. tamak gile kan..



Nota kaki~kalau dapat makan nasik ayam ngan sup mabeles puan emy pon sodap gak nih.. hehhhe..

6 juta comments on "Aku Mahu Itu.."

Nini D.. on January 25, 2011 1:40 PM said...

sila singgah di taiping ye...chef sentiasa available!

xde dah org jual air longan kat deret kedai tuh..

eda_ej on January 25, 2011 2:02 PM said...

hohohoho.. udah tak jual ekk.. teringat plak mase skolah.. hehehe..

ejai_ej on January 25, 2011 2:20 PM said...

heheheh... InsyaAllah.. takot sampai je dah abes sup tu..

eda_ej on January 25, 2011 3:00 PM said...

bangun cepat2 ok.. lepas solat subuh terus pegi..

DKosongLapan on January 26, 2011 12:20 PM said...

kene ghajin balik kampong le kalo camtu.....baghu dapat makan selalu......

MOH KEMBARA on January 26, 2011 4:16 PM said...

Salam, laa nampak cam cendol, ropanya sup. Lama akak tak makan cendol! Pe kabor? Lama tak bw sini. Aritu broadband Turki ada problem bil, ni dah OK!

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez