Powered by Blogger.

Sunday, January 16, 2011

It's Sold..


Yes.. It's Sold.. beg mekap yang aku buat semalam sudah terjual.. aku pon tak sangke plak la ade orang nak beli.. niat aku buat pon memang untuk kegunaan sendiri je..

Pagi tadi dalam kol 9.30 pagi chu ngan pak chu datang rumah.. mengejut beb.. nasib baik aku dah siap mandi sume.. dah besiap2 nak kuar gi carefour nak beli barang skit.. cume tudung je blom pakai lagi.. tapi rumah sepah la.. hehehe.. kalau tak chu nak datang malam tadi, tapi disebabkan malam tadi hujan lebat so chu tak jadi datang.. chu datang ni pon sebab nak tangok progress aku jait manik baju bakal menantu die.. walaupon belom siap sepenohnye tapi chu nampak cam bepuas hati gak la.. sukur.. sukur..

Tibe2 plak chu tengok blog aku.. ade la gamba beg mekap aku tu.. skali pandang terus bekenan.. terus nak beli.. hohoho.. chu kate kalo wat simpan duit yang orang bagi mase kenduri pon cun gak nih.. tak pe la chu.. amek je la.. aku pon tak tau nak jual bape hengget.. tapi chu bagi gak la duit.. hehhehe.. boleh la wat beli jajan..

11 juta comments on "It's Sold.."

Nini D.. on January 16, 2011 3:29 PM said...

huh???....aku nak beli jugak!!!!

~najwa~ on January 16, 2011 5:59 PM said...

bole bisnes dari rumah ni... m'sia boleh!!!

eda_ej on January 16, 2011 8:13 PM said...

emy~aku jait bengkang bengkok..

kak najwa~ade gak ati nak wat bisnes tapi byk perlu diperbaiki..

a'in fajar on January 16, 2011 9:58 PM said...

chik, buat tok aku satu, tapi kecik ckit la, pas tu aku nak ada poket kat dalamnyer boleh?...tapi bln dpn la yer...klu ada warne ungu lg cun..putih cpt koto

eda_ej on January 16, 2011 11:04 PM said...

hohohoho.. dapat sambutan la pulak.. tak pe la, nnt aku wat kan untuk kamu, kamu, kamu, kamu, kamu,kamu dan kamu ye.. =D

neyza mokhtar on January 17, 2011 1:09 PM said...

betoi..buat bisnes online...mana tau bleh kayo..boleh tumpang sekaki..huhu..

eda_ej on January 17, 2011 1:28 PM said...

hahahhaaha.. aku nak soh ko jadi 1st customer bley?? kikiki.. =D

yantz-yeem on January 19, 2011 7:55 AM said...

salam...sapa balas...hehehe khurafat tu nak tgk tapi takutsssss hahaha...comei beg mekap nie..leh wat biz nieh!!!mesti laku

eda_ej on January 19, 2011 8:28 AM said...

saye pon takot gak kalo nak tgk cite seram2 nih.. tak tengok pon tak pe.. hehhehe..

DKosongLapan on January 19, 2011 10:59 AM said...

Yong eda_ej...
ok jugak tuuu..sambei2 berblog...sambei menjahit ...mengait ...bulih tambah duit pokettt...

eda_ej on January 19, 2011 11:18 AM said...

kalo manjait tu teman buleh le lagi.. tapi kalo mengait tu lemah le skit.. penah blajo tp tak sempat katam.. hehehhe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez