Powered by Blogger.

Saturday, January 22, 2011

Kawan..


Teringat aku pada sorang kawan..
kawan mase study dulu..
aku teringat pon sebab satu malam tu aku termimpikan die..
tido aku ni bukan senang nak dapat mimpi..
skali mimpi kuar muke kawan aku ni plak..
die pompuan..
dalam mimpi tu aku tengok die macam dalam kesusahan..
muke pucat..
die kate die telah di'pregnant'kan oleh seseorang..
aku tengok perot die macam dah 5 or 6 bulan..
sian..
seb baik dalam mimpi je..
esoknye aku call die tanye kabo..
die pon macam tau2 je nape aku call..
hahhahah..
sebenarnye die ade problem bekaitan ngan keje..
agak besar gak..
pape pon aku doakan ko kawan..
semoga ko selamat dunia akhirat..
aminn
ape yang terjadi mesti ade hikmahnye kan..

6 juta comments on "Kawan.."

DKosongLapan on January 23, 2011 12:14 AM said...

Kalo sampei bawka ke mimpi ni....maknenye bespren ni.... elok la....at least die tau yag kwan die ambik beghat pasei dieee...

eda_ej on January 23, 2011 8:23 AM said...

semoga die bahgie..

Nini D.. on January 23, 2011 5:26 PM said...

eeerrrr....aku kenal ker?

eda_ej on January 23, 2011 6:25 PM said...

ermm.. ko tak kenal kot.. name pon mimpi.. sape2 boleh masok.. hehhee..

neyza mokhtar on January 23, 2011 10:07 PM said...

fuhh..nasib bukan aku...wakakakaka...

eda_ej on January 24, 2011 11:01 AM said...

niza~mane ko tau bukan ko?? kalau aku kate tu ko cam ne?? hahahha.. ye la,sume tak nak kawan ngan aku kan..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez