Powered by Blogger.

Tuesday, July 26, 2011

Surat Pertama..


Surat pertama harith tiba semalam.. hahaha.. sebelom ni memang tak pernah ade orang bagi surat kat harith.. jeng.. jeng.. jeng.. awek mane yang cube nak mengorat anak bujang aku nih..

Tak bape jelas.. kelabu asap.. pakai hp je sebab kamera sony yang biase pakai tu bateri dah abes.. malas nak caj.. Kat sampol tu tulis Mohd Harith Fadzlan..

Ape ke isinye...


Bukan surat chenta, mahu pon kad hari jadi.. tapi bebarapa uncang teh pelbagai perisa dari puan emy..


Huhuhu.. emy, boleh tak aku frame je uncang teh ni.. sayang la nak bancoh.. pape pon time kaseh banyak2 ye.. harap ko n mr Ahmad suke lagu yang aku tuju tu.. hehhehe.. jangan ade yang muntah darah suda la.. =D




5 juta comments on "Surat Pertama.."

Nini D.. on July 27, 2011 9:00 AM said...

hakhak...ko frame aje teh tuh kalo syg nak minum :D

cik linda on July 27, 2011 10:07 AM said...

ehh..bkn ke name harith mohd fadzlan harith...emy terbalik kot...huhuu

eda_ej on July 27, 2011 1:54 PM said...

emy~tu la aku ingat nak frame je.. tahan sampai bile2.. hehehhhe..

alen~tak kisah la tebalik pon.. janji ade bunyi.. hehehhe..

afzan on July 27, 2011 9:46 PM said...

wah teh strawberi. mengeteh la harith lepas ni ye dak?

eda_ej on July 27, 2011 9:52 PM said...

sayang nak bancoh.. bukan senang org nak bg.. hehehh..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez