Powered by Blogger.

Saturday, July 16, 2011

Polca Dot..


Ni bukan nak cite pasal baju raye corak polca dot atau pon sarong bantal baru corak polca dot... tapi pasal apam polca dot.. hehhehe..

Dah lame gak dok teringin nak makan apam polca dot ni.. tapi belom la sampai tahap teliur.. kalau ade boleh la rase.. kalau dah tak de tak kan nak korek gak sampai dapat juge kan..

Minggu lepas kan ade kenduri kawen adik puan emy kat telok intan.. puan emy ade order 300 apam polca dot.. huhuhu.. banyak gile.. aku tanpa segan silu makan la apam polca dot tu.. hehehhe.. sodap..

Photobucket

Ni la apamnye.. sume wane purple.. sebab?? sebab warna tema pengantin kan purple.. skali ngan apam polca dot ni pon kale purle.. cume dot die je yg warna puteh..

Photobucket

Makan satu tak cukup tau.. meti nak makan berkali2.. sebab apam ni lain skit.. dalam apam ni ade jem.. jem blueberry kalau tak silap.. kot ade yang teringin boleh la rujuk ke blog pun emy.. tak ingat entry yang mane.. tapi beliau ade bagi tau kat sape nak tempah apam polca dot ni.. hehhee.. time kaseh emy.. moga tak meleleh la baby aku bile kuar nanti.. hehhehe... =D

4 juta comments on "Polca Dot.."

a'in fajar on July 16, 2011 3:22 PM said...

Apam moden. Mmg sdp... Nak buat pun sng.. Ada kat blog aku kot2 ko teringin nk buat.

eda_ej on July 16, 2011 3:39 PM said...

aku tak de pengukus.. kalo ade teringin juge nak buat.. hehehe.

Nini D.. on July 17, 2011 5:55 PM said...

apam ni pun ko buat entry eh...aku suke!!

eda_ej on July 17, 2011 6:15 PM said...

sedap weh.. lagi2 mende free.. hehehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez