Powered by Blogger.

Thursday, July 21, 2011

Status Terkini..


Menonton perlawanan Malaysia Vs Chelsea sambil menikmati bege ayam special pembelian suami.. dah abes pon bege tu..heheheh.. merase juge.. tengok kat lappy je game tu sebab kat umah memang tak dok Astro.. ni baru sempat update sebab tengah rehat dari sparoh mase pertama..


Cadangnye kol 10 kang nak tengok Semanis Kurma VS Manisnya Kurma Itu kat tv 9.. hehhehe.. tetamu semanis kurma malam ni kumpulan sepah.. jom kite tengok same2..


8 juta comments on "Status Terkini.."

afzan on July 21, 2011 11:04 PM said...

amboih subscribe chelsea tv ke?
gol drogba tu tipu!

eda_ej on July 21, 2011 11:08 PM said...

tak de mane la nak subscribe chelsea tv.. ni tengok pon sebab mesia yang main..

~najwa~ on July 21, 2011 11:57 PM said...

eh, bukan smlm pun makan bege ke? ehehe...

eda_ej on July 21, 2011 11:58 PM said...

smalam tak beli bege pon.. ari ni baru beli.. huhuhu..

PUANSTOBERI on July 22, 2011 8:38 AM said...

oh. ada sepah smlm dlm semanis kurma.. tp kakreen tgk Anissa episod akhir smlm. Hihi

eda_ej on July 22, 2011 9:40 AM said...

siti sarah ngan suami die je.. nak bawak sume tak cukup tempat.. tp best gak.. asek nak gelak je.. =D

mekchu on July 22, 2011 10:43 AM said...

mlm tadi org lain happy tgk bola, mekchu sob sob sob tgk gambar bibik kat dlm laptop..

eh, tatau pon pasal ada emanis Kurma VS Manisnya Kurma Itu.. alaaa.. ada ulangan tak?

eda_ej on July 22, 2011 12:52 PM said...

mekchu~bukan semanis kurma vs manisnya kurma itu pon.. cume tetamu semanis kurma mlm td syuib ngan sarah je.. tak tau la de ulangan ke tak.. try tengok kat tonton.com kot ade..

sabo ye mekchu.. harap dpt pengganti yang lebih baik.. =)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez