Powered by Blogger.

Tuesday, July 19, 2011

3 Years Old..


Hari ni ikot kalender omputeh cukup la umo anak bujang kesayangan ni 3 tahun.. epy beday harith.. dari lahir sampai la skarang, dah macam2 ragam.. agak2 ade ke kek beday abah die bawak balik dari keje nanti ye.. hehehhe..

Lagi beberapa bulan je nak dapat adik plak.. jangan banyak cekadak ye abang harith.. pening ibu ni nanti.. harap dapat bagi kerjasama okeh..

Dah la.. taip pendek2 je.. mate dah ngantok.. enrty ni pon auto publish gak sebab tak de letrik..

I luv u harith..

6 juta comments on "3 Years Old.."

Nini D.. on July 19, 2011 10:29 AM said...

ooo...otopublish..pttla aku mcm pelik..kata umah takde letrik tp entry blog ado..;)

PUANSTOBERI on July 19, 2011 11:06 AM said...

hepi beday harith.. :))

~najwa~ on July 19, 2011 11:44 AM said...

happy birthday abg harith.... kena baik2 tolong ibu bila ada adik nanti ;)

shima on July 19, 2011 1:58 PM said...

hepi beday harith

eda_ej on July 19, 2011 8:22 PM said...

time kaseh sume.. =D

Nurr Kasih on July 20, 2011 11:05 AM said...

happy birthday harith :D

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez