Powered by Blogger.

Friday, July 15, 2011

Bini Biniku Gangster..










Ternampak trailer cite ni kat wall salah sorang kawan kat fb kejap tadi.. aku tak tau nak mengklasifikasikan cite ni sebagai ganas ataupon lawak.. tapi nampak cam best.. baru tengok trailer dah nak gelak.. hehehhe.. tak tau la cam ne cite die.. kene pegi tengok nih.. tapi agak2 time cite ni kuar nanti boleh ke aku pegi tengok.. huhuhuhu..


Nota kaki~kepada laki2 diluar sane.. kalau korang dapat bini2 cam tu ape korang akan buat??? hehhehe..

2 juta comments on "Bini Biniku Gangster.."

hafiz-Taichou on July 19, 2011 8:40 AM said...

bini dah gangster pon laki boleh kawen 2.. nih pulak yg tak berapa gangster.. kehkeh.. mmg terbaek trailer tuuu.. LIKE!

eda_ej on July 19, 2011 8:26 PM said...

kalau mampu tak pe.. hehehhe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez