Powered by Blogger.

Sunday, June 12, 2011

Tasya In Da House...


Mesti ramai yang dok tenye2 Tasya mane plak ni kan.. hehhehe.. al-kisah semalam aku menemankan mr ejai membeli buku kat tingkat atas Amcorp Mall.. kedai buku ape ntah.. tak ingat plak aku.. aku sebanarnye agak kompius sebab apsal la kedai buku yang slalunye senyap tapi kedai buku yang aku masuk ni bising.. siap ade speaker kat pintu masok.. memang sangat bingit.. ingatkan kedai ni pasang cd.. rupe2nye ade mini concert.. aku dengar muzik live rupenye.. kalau tengok dari pintu masuk tak nampak mini concert ni sebab ade halangan.. cam ade tempat pameran untuk buku2 yang baru.. serius memang tak nampak..

Kebetulan aku ade bawak kamera Sony yang agak cabok tu.. elok la skit gambonye dari pakai kamera hp.. so amek la gambo skit..

Gamba pertama..


Gamba kedue..


Kasi zoommm lebih skit.. haaa.. baru le nampak muke die.. itu pon dari tepi.. mr ejai memang tak amek port pon pasal orang dok nyanyi2 ni walaupon dalam kedai buku ni dah bingit.. beliau sebok mencari buku.. aku je yang poyo2 tengok orang nyanyi.. hehehhe..


Yang nyanyi ni Tasya.. dulu die peserta MyStart LG yang musim pertama rasenye.. suara die cam serak2 skit.. tapi sedap..


Sempat la record satu lagu.. lagu melayu.. mase mule2 masuk tu die nyanyi lagu omputeh.. tapi lagu die sendiri la.. layann..





Kecik je tasya ni.. aku agak2 lebih kurang tinggi aku je rasenye.. gitar yang die pakai tu pon kecik skit saiz die dari gitar kawan2 die tu.. sesuai la ngan die yang comey.. sangat bebakat..


Ni gamba tasya mase mule2 dulu.. sumber gamba dari sini..



Nota kaki~best gak bile skali skala dapat dengar org nyanyi live nih.. hehheh..

4 juta comments on "Tasya In Da House..."

D_08 on June 12, 2011 2:27 PM said...

Alamak....siriyes awok cakap...awok tak kenei pun die ni....awok memang tak gemo rancangan tibi nyanyi2 ni.....itu yang awok tak kenei deme ni..... tapi sesekali layan live show ato live band best jugak...

eda_ej on June 12, 2011 2:44 PM said...

huhuhu.. teman pon sebenonye tak bape ingat.. tp macam penah nampak dulu2.. jenoh ngingat.. =D

PUANSTOBERI on June 12, 2011 5:36 PM said...

akak pun tak kenai gak. uhuhuu.. kalo napak pun sure tatau sapa. uhukss :D

eda_ej on June 12, 2011 11:10 PM said...

tasya ni memang sempoi.. tak de pon pakai mekap tebal2.. tp suara mantap..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez