Powered by Blogger.

Friday, June 17, 2011

16 Rejab 1432


Hari ni 16 Rejab 1432H.. selamat berpuase kepada umat islam yang rajin berpuase bulan rejab ni.. hari ni juge hari lahir anak aku Muhammad Fadhlan Harith yang ke-3.. tapi ikot bulan islam la.. bulan omputeh belom lagi..

Kejap je kan.. tak de pape perancangan pon nak sambut ulang tahun harith.. tapi tak tau la kot mr ejai balik nanti bawak kek ke.. huhuhu...

Semoga anak ibu dapat membesar dengan baik.. jadi anak yang soleh.. dengar cakap ibu dan abah.. tak lame lagi harith dah nak jadi abang.. semoga harith juge dapat jadi abang yang baik untuk adiknye.. aminnn...



Nota kaki~wat mase ni harith macam belom paham adik lagi.. tunjuk perot pon die maseh wat tak tau.. mungkin bile die dah nampak baby depan mate baru die tunjuk minat.. harap2 die sayang la adik die nanti.. =D



6 juta comments on "16 Rejab 1432"

a'in fajar on June 17, 2011 4:16 PM said...

ni mamat alan masa br lahir ke..lain mukanya...ank ko blum teruja dgn bby..tapi nnt bila adik dia dah besar mst dia sayang adiknya lagi2 klu pompuan..

eda_ej on June 17, 2011 4:29 PM said...

baby cam tu la.. muke berubah2..

tu la, aku rase die kene tengok sendiri baru prasaan sayang tu ade.. huhuhu..

~najwa~ on June 17, 2011 7:17 PM said...

tembam abang alan ni masa lahir ;)

Irfan dah mula paham, sebut nama adik pun dah pass. Tapi bila ditanya 'nanti adik tido dengan sape.... ?jawab dia, adik tido dengan abi, Irfan tido dengan ibu ', heheh...

eda_ej on June 17, 2011 7:51 PM said...

mase kecik je tembam.. dah beso kurus.. penat main..

nnt bile adik irfan nak susu soh je abi die susukan.. buleh?? hehehhehe..

Noraini on June 20, 2011 2:50 PM said...

cepat je kan?? haish... sedih plak tetiba...

eda_ej on June 21, 2011 8:21 PM said...

huishh.. jgn cenggitu.. si kecik tu ade kan.. layan die pon sonok juge.. =D

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez