Powered by Blogger.

Tuesday, June 28, 2011

Belom Bangun..


Ketika entry ini ditulis (jam 10.33 pagi) anak bujang aku maseh belom bangun tido.. ibu die dah siap basuh kain, sidai ngan ngah menanak nasik.. lauk je blom masak lagi..

Nape la lambat sangat bangun ni??? kalau kejut kang takot melalak plak.. adalah ini akibat dari makan nasik goreng kol 11 malam tadi.. stengah pinggan nasik goreng die telan sorang2 malam tadi.. gerun plak aku tengok.. pada aku kalau stengah pinggan dah cukup banyak untuk budak ni sebab die ni jenis tak bley makan banyak2.. kang muntah balik.. walaupon nasik goreng tu pedas skit tadi dibedal juge.. cam ne nak buat ni?? nak kejut ke nak biar???

8 juta comments on "Belom Bangun.."

Nini D.. on June 28, 2011 10:56 AM said...

jenuh la ko kang...dia tak tido ptg..

eda_ej on June 28, 2011 11:01 AM said...

kalo die tak tido petang tak pe la.. bagi aku je yang tido petang ni.. hehhee..

neyza mokhtar on June 28, 2011 1:42 PM said...

dah bangun ke belum?hehe

eda_ej on June 28, 2011 3:22 PM said...

die bangun dekat kol 11 td.. ptg ni kompom tak tido le jawabnye..

yangyuyu on June 28, 2011 10:54 PM said...

melawat:)

eda_ej on June 28, 2011 10:58 PM said...

datang la lagi ye.. =D

amiey lee on June 29, 2011 3:30 PM said...

heee hee mesti dia syok tgh mimpi2 tu hhahaha

eda_ej on June 29, 2011 3:57 PM said...

tak tau la ape yang dimimpikan.. lame sangat tido..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez