Powered by Blogger.

Wednesday, June 8, 2011

Selamat Pengantin Baru Fadhil & Rozaina..


Hari ahad lepas sempat la pegi kenduri si Fadhil ni kawen kat Bagan Datoh.. Fadhil ni dulu kawan aku mase form 6.. tapi idak la rapat sangat.. kelas pon lain2.. tapi beliau juge kawan kepada mr ejai.. same skolah kat STARS dulu..

Elok je kitorang sampai, tak sampai pon 5 minit rombongan pengantin pompuan pon tiba.. Fadhil ni dapat orang Kampung Bahagia, Teluk Intan.. ok la tu.. kire dekat la kan bagan datoh - teluk intan.. kalo raye balik kampung skali harung je..



Bagai pinang dibelah due.. huhuhu..






Amboi sukenye.. sonok dapat kawen ye.. hhehhehe.. kenduri blah pompuan dah pon selamat berlangsung pada hari sabtu.. kenduri blah laki plak hari ahad.. dekat je..


Mr ejai memberikan kata2 perangsang kepada fadhil.. huhuhu.. sebagai orang yang dah ade pengalaman berumah tangga elok la diberikan sedikit nasihat kat orang yang baru kawen ni.. hehhehe..


Kami berempat.. upsss... sory.. belima kalau campo yang dalam perot tu.. hehhehe.. mak buyung ni udah gemuksss dan pucat.. hehhehe.. gambo harith tak de sebab sepanjang kenduri kawen ni die tido je ka stroller.. pape pon semoga Fadhil dan Rozaina berbahagia hingga ke akhir hayat.. aminnn...





Nota kaki~jangan tak caye.. sebenarnye Fadhil ni duta unifi.. hahaha.. tak caye?? boleh klik sini.. hehehe.. acah je.. tapi muke die memang ade kat situ.. =D

13 juta comments on "Selamat Pengantin Baru Fadhil & Rozaina.."

@ Mrs Maneh on June 08, 2011 11:27 AM said...

santeq kaler baju dia..

eda_ej on June 08, 2011 11:33 AM said...

haah.. kelabu asap.. =D

D_08 on June 08, 2011 3:11 PM said...

tenghingat majelih kawen awok dulu...... ahaksss...tapi paling best mase makan beghadap......awok makan takde adap langsongg....hehehe

eda_ej on June 08, 2011 4:42 PM said...

tak ngape.. yang penting perot kenyang.. hehehhe..

Noraini on June 09, 2011 7:38 AM said...

cantik wife fadhil yek! tingin nak pegi tp xdpt nak g! huhu... ida diorg duk mana pas kawen ni? fadhil mmg keje kat unifi tu ye?

eda_ej on June 09, 2011 9:04 AM said...

santek dan tinggi... terase diri ini begitu katek skali.. huhuhuhu..

padil dok kajang rasenye.. tapi tak ingat kat blah mane.. padil keje kat VADS.. under TM gak.. tp bukan keje unifi..

neyza mokhtar on June 10, 2011 9:04 AM said...

napa tangkap gambo tak nampak perut mak yong oiii?hehe

eda_ej on June 10, 2011 10:35 AM said...

huhuhu.. nak kene nampak perot ke.. nanti aku tarok ek..

~najwa~ on June 10, 2011 1:49 PM said...

yela..mak buyung dah chubby ;)

eda_ej on June 10, 2011 2:08 PM said...

huhuhu.. suda naik 5kg.. bonjol2 di sane sini..

PUANSTOBERI on June 12, 2011 5:40 PM said...

baju cantik, kaler grey, tp mcm ada tak cukup, oh.. tak pegang bunga tangan rupanya. teehee..
smpai ke situ kekda skodeng. ngeheheh :P

eda_ej on June 12, 2011 11:19 PM said...

hahhaha.. tak pe.. skodeng je.. =D

a'in fajar on June 15, 2011 11:36 PM said...

Lm x singgah blog ko. Laptop rosak Hugh ni gn up kml je. Ko pg fadhil kawin rupanya.aku xtau pun yg dia kawin. Tp umi Ada gak bg tau.ape la. Semoga bahgia la kan.

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez