Powered by Blogger.

Monday, April 26, 2010

Sembur Jangan Tak Sembur..


Pagi semalam dah dikejutkan dengan kedatangan pegawai dari Kementerian Kesihatan Malaysia.. petang semalam plak rumah kene sembur asap.. alaaa asap yang untuk halau nyamuk tu.. so kene la turun ke bawah sebab orang tu nak sembor sumua termasok dalam rumah.. grill kene kunci tapi pintu kene bukak.. so nanti orang tu sembur kat hall je la.. pintu bilik sume tutup..

Gamba dari bawah rumah ni.. kelihatan seperti asap bekepol2 keluar dari tingkap rumah en Faizal.. hohoho.. mesti bebau satu rumah ni..


Ni la brader yang sembur kat blok rumah saya.. ramai gak yang tukang sembur asap tu... ade la dalam 3 or 4 orang rasenye..

Van Kementerian Kesihatan Malaysia pon tak ketinggalan menyerikan majlis menyembur asap petang semalam... hehehhe..

Habis kene asap sume.. bau die jangan cite la.. masok rumah je memang bebau asap.. bau die pon lekat kat langsir.. hadoi.. tak kan nak basoh langsir plak.. nnt lame2 ilang gak kan.. huhuhu..

3 juta comments on "Sembur Jangan Tak Sembur.."

Nini dear.. on April 26, 2010 5:52 PM said...

xpe..tu perfume extra tu..xde jual kat kedai..kuikui

eda~ejai on April 26, 2010 7:07 PM said...

hahaha.. yo lah.. sehari semalam pon blom tentu ilang bau die..

Nur A'in on April 26, 2010 9:30 PM said...

nasib baik mamat alan da bsr ckit klu bby lg kesian la hidu bau yg x menyenangkan2

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez