Powered by Blogger.

Thursday, April 22, 2010

Chicken Rice At Home..


Nasik ayam ni menu malam tadi.. ingat nak buat nasik ayam ni kemarin tapi cam tak sempat plak.. petang semalam dah mule buat stok ayam.. malam dah boleh la makan..


1st time wat nasik ayam ni.. rase die boleh la tahan.. macam rase nasik minyak pon ade.. hehehhe.. hubby yang amek resipi ni kat myresipi.com

Ayam die tu nampak cam rentong skit.. tapi sebenarnye bukan rentong tapi ayam tu dah kene perap ngan madu, sos tiram n kicap pekat.. tu psal nampak gelap.. hehehhe.. pape pon selamat menjamu mata ye..

7 juta comments on "Chicken Rice At Home.."

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o on April 22, 2010 11:07 PM said...

macam sedap je...nak nak

Nini dear.. on April 23, 2010 12:34 PM said...

jamu mata je?..bukan ko kata nk anta kat umah aku skit ke?

eda~ejai on April 23, 2010 12:56 PM said...

emy~klu sebelah umah dah lame aku anto.. hohohoh..

Nur A'in on April 23, 2010 2:51 PM said...

nmpk nice mcm kat kedai.okla2

eda~ejai on April 23, 2010 3:32 PM said...

1st time wat nasik ayam ni.. seb baik jadi.. hehehe..

Nur A'in on April 24, 2010 11:05 PM said...

leh try resepi lain plk...klu ada org nak mkn br rajin nak masak kan.

eda~ejai on April 25, 2010 1:36 AM said...

memang la.. sebab tu aku tak masak yang omputeh punye makanan.. makaroni ke, spegeti ke.. kang tak de sape makan.. wat bazir je.. tekak org mlayu..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez