Powered by Blogger.

Friday, April 23, 2010

Pengantin Datang Rumah..


Dengan berbesar hatinye kami sekeluarga menyambut kedatangan pengantin baru Shukor dan Wahieda.. pengantin still cuti lagi.. hari sabtu baru la masing2 balik.. shukor balik ke kedah sebab betugas kat sane.. wahieda plak balik pahang.. huhuhu.. PJJ (pasangan jarak jauh) la korang ek.. kejap je tu.. tak lame lagi dapat la tuka ke kajang.. dekat skit ngan kitorang.. boleh la gi main futsal tiap minggu.. hehehhe..


Menu yang sempat disediakan mee goreng je.. sebelum tu pon shukor dah msg kate jangan susah2.. tak yah wat pape.. tapi sebagai tuan rumah ni tak kan la tak masak pape kan.. so sempat masak mee goreng je.. jadi la..

Gamba yang hubby amek mase kenduri kawen shukor hari tu pon hubby dah siap burn dalam cd, so bagi je la skali.. pas ni tak tau la bile lagi dapat jumpe.. kepada shukor n wahieda welcome to da club.. alam rumah tangga ni lain ngan time bujang dulu.. pape pon smoge kekal ke akhir hayat.. amin..

4 juta comments on "Pengantin Datang Rumah.."

ejai-eda on April 23, 2010 12:29 PM said...

huhuhhu.. nak lagi mee goreng!!! huhuhu

eda~ejai on April 23, 2010 12:34 PM said...

boleh wat lagi malam nanti.. hehehe..

Nini dear.. on April 23, 2010 12:35 PM said...

jgn mkn byk en ejai...nnti gemok!!..kekekek

eda~ejai on April 23, 2010 12:59 PM said...

ha.. dengo tu..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez