Powered by Blogger.

Wednesday, November 2, 2011

New Toy..


Bile ade budak kecik kat rumah cam ni la.. lagi2 bile budak tu dah pandai tiru ape yang orang lain buat.. haa... hati2 la korang..

Photobucket

Ape yang ko pegang tu ha?? patot ke budak laki umo 3 tahun main mende tu?? sangat tak sesuai..

Photobucket

Tengok!!! konon nak mengepam la tu.. ape yang ko nak pamkan?? sudah2 la berangan..




13 juta comments on "New Toy.."

ejai_ej on November 02, 2011 1:51 PM said...

hahhahah... tak bley blah.. haish.. ge simpan mender tu tinggi siket.

eda_ej on November 02, 2011 1:53 PM said...

baikk bosss..

siap selak baju tu yang tak tahan..

ereen on November 02, 2011 5:06 PM said...

eda...
dia memahami fungsi bende itu
wkakakkaa
rase nak gelak guling2...


tet...

PUANSTOBERI on November 02, 2011 5:39 PM said...

err...alamak...! ngeee :D

eda_ej on November 02, 2011 7:40 PM said...

ereen~ko rase nak guling2 ye.. aku dah nak pecah perot kat umah ni..

kak ida~sabo aje le..

afzan on November 03, 2011 8:45 AM said...

ini mmg tak boleh dimaafkan. hahaha!

Miss Tasantek on November 03, 2011 10:17 AM said...

dlu sha pon bagi susu kat teddy sha sebab tengok mak bagi susu kat adik..:) hahaha...
akak, sila simpan tempat selamat..takut esok die buat demo kat orang cne nak guna pam tu..

eda_ej on November 03, 2011 10:38 AM said...

afzan~ape boleh buat.. maap kan aje le.. hehhee..

sha~skang dah simpan tempat tinggi.. harap die tak panjat amek pam tu udah le..

D_08 on November 03, 2011 12:18 PM said...

kekekeke....
bese...anak awok pun buat jugak ni.... hehehe

eda_ej on November 03, 2011 12:47 PM said...

itu le.. budak2.. mane2 pon supe je.. hehehe..

Faaein Talip Roy on November 04, 2011 12:06 AM said...

hahaha.. adoiyai... sabar ajelah..memang bahaya betul!.hahaha.. nak tergelak aje...

Nini D.. on November 04, 2011 4:41 PM said...

aku rasa dia nak pam kasik puting nenen dia kembang sikit..

eda_ej on November 08, 2011 11:44 PM said...

FTR~mmg kene sorok la mende tu.. nak ngepam pon kene sorok2 pas ni..

emy~nenen die kuncup.. nak kasi kembang la kot..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez