Powered by Blogger.

Friday, November 11, 2011

Esok Raya!!!





Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..


Bagi menyempurnakan titah perintah seri paduka baginda yang dipetuan agong, setelah diperkenankan oleh duli2 yang maha mulia raja2, maka adalah dengan ini saya mengisytiharkan bahawa tarikh hari raye bagi ibu2 yang mule berpantang pada 28 september 2011M seluruh malaysia, telah ditetapkan pada hari sabtu 12 november 2011M.. sekian..




Yahoooo.. banyak juadah yang aku dah listkan.. harap boleh melantak la lepas nih.. jom lompat same2.. hehehhehe..





Nota kaki~ Walaupon penyimpan mohor besar raja2 Malaysia dah bertukar, tapi wajah YM Engku Tan Sri Dato' Sri Ibrahim bin Engku Ngah tetap menjadi pojaan.. dari aku kecik beliau la yang dok bagi tau pengumuman pasal puasa ngan raye.. sanggop ngadap tv nak nunggu muke beliau kuwo.. syahdu plak.. huhuhu..










mesti ade yang kate aku sengal sebab baru nak sambut raye esok kan.. hahahaaa... 


gambo ehsan pokcik google..



14 juta comments on "Esok Raya!!!"

PUANSTOBERI on November 11, 2011 9:35 AM said...

kejap je kan dah nak raya. eh. hihi.
tp seyes rasa kejap je Eda da abis pantang nyer. Cpt tul masa blalu skang kan.

Sabihah on November 11, 2011 10:00 AM said...

Aishh..ingatkn raya ape td..hahaha...walau dh abih pantang pun,mkn tetap kene jg ok?^^

miloais on November 11, 2011 11:18 AM said...

ingat kan raya apa tadi....

tahniah - dapat baby
dan juga dah habis pantang...

makan tu - kena gak hati2
nak plak kalo baby menyusu badan ye...

eda_ej on November 11, 2011 1:56 PM said...

PUANSTOBERI~kejap je... tapi bejanggot gak nunggu.. akhirnye esok raye.. hehee..

eda_ej on November 11, 2011 1:57 PM said...

Sabihah~tu la.. makan nak kene pantang gak.. tak bley la pantang jumpe terus sebat ye dak..hehhehe.

eda_ej on November 11, 2011 1:57 PM said...

miloais~baby memang nyusu badan pon.. nak kene pantau gak ape yang nak masuk dalam mulut kan.. =D

firna on November 11, 2011 2:18 PM said...

yea..yea...raya!!!!baru nak raya. kesian die...raye puas2 yer. Tapi jgn sampai terbabas.

eda_ej on November 11, 2011 2:20 PM said...

firna~hahaha.. harus la beringat agar tidaj terbabas.. hehhee..

mama plak bile nak menambah??

Anaa on November 11, 2011 3:20 PM said...

kekekke.. sungguh faham perasaan bebas ituuu... yang best nya boleh buang stokinn... legaaaa..

eda_ej on November 11, 2011 3:54 PM said...

Anaa~stokinn dah lame buang sebab panas gile.. bile sejuk je pakai.. hehehhe..

Faaein Talip Roy on November 12, 2011 2:51 PM said...

raya?

bukan dah habis ke?

hehehe.. yelah.. selamat hari rayalah buat ibu2 semua. ^^,

eda_ej on November 12, 2011 9:16 PM said...

FTR~hehehe.. sangat seronok tau dapat raye.. =D

eszek on November 14, 2011 1:39 AM said...

Selamat "beraya" . .tapi still kena jaga lagi, takut bentan..sakit ooo bentan.

eda_ej on November 14, 2011 4:29 PM said...

eszek~pernah bentan ke?? tp wat mase ni ok lagi.. tkot juge nak bedal segala macam bende.. hehehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez