Powered by Blogger.

Thursday, November 3, 2011

Anak Bapak..


Photobucket

Hencik abah dan anak dara beliau.. walau berlainan jantina tapi banyak persamaan antara mereka berdua.. si anak dara mewarisi jejeri runcing hencik abah.. kalau ikot jari ibu die memeng rupa cawan la sume.. orang kate jari runcing kreatif.. tulisan pon cantik.. sejauh mane kebenarannye aku pon tak tau.. tapi persamaan yang paling ketara tang pusar rambut.. jarang kite jumpe pusar rambut sampai dua.. kalau satu tu memang melambak..


Photobucket

Ni pusar rambut hencik abah.. disebabkan rambut hencik abah panjang, so kene la selak skit bagi nampak.. ade dua pusar kan..

Photobucket

Ni plak pusar rambut si anak.. ade dua juge.. memang mewarisi abah die nih.. anak bapak kan..




Nota kaki~orang kate sape pusar dua tu nakal.. pada aku mereka bukan nakal tapi banyak akal.. huhuhu..

13 juta comments on "Anak Bapak.."

Miss Tasantek on November 03, 2011 11:52 AM said...

itu msti tangan gebu akak kan?? kah kah kah..
ala..nakal ke tidak tu adat lah kak.anak2 ni kita tak leh jangka nakal ke tidak. dlu sha nakal juga tapi besar jadi orang baik dan cantik juga. *muke yakin*

D_08 on November 03, 2011 11:58 AM said...

errrmmm....
awok pun jejari runcing jugakkk...tapi tak kreatif punnn...... yang ngikot awok....anak daghe awok.... walopon muke die potostet muke Mem awok...... yang rapat dengan awok...anak jantan no.2 awok..... walopon die ikot banyak Mem awok.....

eda_ej on November 03, 2011 12:47 PM said...

sha~mane de budak tak nakal ye dak.. kalau dok diam je kang kate pelik pulak..

yeop~walopon kamu tak kreatif tapi tulisan kamu santek.. ingat tak mase kamu anto labu ari tu.. santek beno tulisan kamu.. betoi ni bukan main2.. =D

Faaein Talip Roy on November 04, 2011 12:05 AM said...

wahha.. memang anak bapak.. huhuhu..

suka lah quote tu...

bukan nakal tapi banyak akal.. ^^,

~najwa~ on November 04, 2011 8:12 AM said...

aah la ada 2 pusar, susah nak cari..


mamat alan yang ada 1 pusar dah bole jadi spiderman..
***nasib baik dia takde dua pusar kan, keh3...

afzan on November 04, 2011 9:15 AM said...

encik abah jejari runcing? kah kah kah! patut pandai memasak!

Nini D.. on November 04, 2011 4:40 PM said...

Cik Mat dengan apak dia ada satu pusar tapi tobattt la.....boleh sakit jiwa aku melayan diaorg!

ereen on November 08, 2011 10:56 PM said...

uik.. ada 2 pusau...
kate org2 tua rasi bela kambing
cer ko try eda.. wkakaka

eda_ej on November 08, 2011 11:36 PM said...

FTR~pernah terdengar dato dr fadilah kamsah ckp cam tu.. hehehhe..

eda_ej on November 08, 2011 11:38 PM said...

kak najwa~agak2 hasnaa yang dua pusar ni boleh jadi lebih dari spiderman tak?? heheheh

eda_ej on November 08, 2011 11:39 PM said...

afzan~bukan saje andai masak, malah tanagn beliau berseni.. hehehe..

eda_ej on November 08, 2011 11:40 PM said...

emy~nnt ko try la wat lagi sorang.. kot2 dapat dua pusar gak.. lagi hebat la ko nak besilat kat umah.. hehehh..

eda_ej on November 08, 2011 11:42 PM said...

ereen~aku nak try??? bukan aku yang pusar dua.. kalo nak soh anak aku yang bela kambeng mane pulak aku nak tambat.. kat parking kete boleh kot.. tak pon grill pintu umah.. harap jiran aku tak marah le bau najis kambeng satu blok nnt.. heheheh..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez