Powered by Blogger.

Tuesday, November 15, 2011

Bile Orang Nak Menjual..


Korang pernah jadi cam ni tak???

Photobucket


Photobucket


Huhuhu.. memang la aku ade buat tapi bukan untuk dijual.. cume wat pakai sdirik je.. ade ke orang nak beli pon..


Rujuk entry di sini --> Jom Buat Panty Liner..

10 juta comments on "Bile Orang Nak Menjual.."

Anaa on November 15, 2011 5:58 PM said...

buat bisnes tak kira.. approach je any potential buyer. hihi..

PUANSTOBERI on November 15, 2011 10:17 PM said...

eh. hihi. btul kata org tu. terbalik plak dah. hihikss

wahida on November 16, 2011 1:44 PM said...

mcm2 bisnes skang ni...

salam..tengs drop by my blog n following mine...

dtg nak follow balik...

nice blog!!

eda_ej on November 16, 2011 1:53 PM said...

Anaa~skang ni orang masing2 nak duit lebih..

eda_ej on November 16, 2011 1:53 PM said...

PUANSTOBERI~sebenarnye tak de niat nak jual pon.. saje je ckp cam tu.. hehhehe..

eda_ej on November 16, 2011 1:56 PM said...

wahida~tu la... macam2.. ni kire ok la jual barang pon tak de la lebih dalam seploh doploh hengget.. dulu ade sorang membe ni nak jual barang harga sampai 5 ribu.. nak soh bayo pakai bulu ketiak gamaknye.. tak kose..

Miss Tasantek on November 16, 2011 2:37 PM said...

salam kak eda..saya pon ada jual barang ni..jual pad ajaib.
kalau pakai rasa tak pakai pape.
yelah..pad tu invisible..tau2 je dah penuh. mahu kah??? hahahaha..

Ladysirna on November 16, 2011 3:01 PM said...

Salam..eda...

Saya dah tgk entry panty liner tu..menarikla..kreatif ya awak..kita takda mesin jahit,dan menjahit pun kureng.anyway taknak ke buat then jual...

eda_ej on November 16, 2011 3:24 PM said...

Miss Tasantek~kak ida penah pakai... macam ade aircond di situ.. sejuk aje.. memang bagus pon utk kesihatan.. =D

eda_ej on November 16, 2011 3:26 PM said...

Ladysirna~bukan tak nak jual.. ari tu ade gak survay harga.. sekeping orang biase jual RM15.. huhuhu.. ade ke orang nak beli kalau selai rm15??

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez