Powered by Blogger.

Saturday, November 19, 2011

Tersentuh..





Rase nak nangeh plak bile tengok video ni.. mase game ni nak mule ari tu aku tak tengok.. dah sepak mula baru aku tengok.. la ni baru aku tau yang penonton indonesia tak menghormati bile lagu negaraku dimainkan mase sebelom game ari tu..


Teremosi plak aku..




Nota kaki~Nak maki2 pon ntah2 dierang tu sedara mara aku.. embah boyot aku kan datang dari tanah jawa..

2 juta comments on "Tersentuh.."

Nini D.. on November 20, 2011 9:20 AM said...

tamadun diaorg lain versi dari tamadun kita...

eda_ej on November 20, 2011 10:43 AM said...

serius aku rase nak nangeh.. kuat betol semangat bebudak bola ni..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez