Powered by Blogger.

Tuesday, November 29, 2011

Selamat Pengantin Baru Suria & Syukri..



Huhuhu.. alhamdulillah.. kawan sekelas aku mase form 6 suria aini dan pasangannye syukri dah pon selamat mendirikan rumah tangga.. syukur..


To suriq, aku tau ko bace blog aku walau ko tak pernah bagi komen.. huhuhu.. nih aku nak bagi kate2 perangsang skit kat ko.. aku tau ko pandai masak, jadinye baik la ko slalu masak kat laki ko ye.. kasi perot die slalu penoh okeh.. pas tu bile dah jd Mrs Syukri ni pandai2 la ko bawak diri.. mule2 mungkin kekok tapi lame2 mesti ok.. mende2 ni sume take time.. alaa.. biale la.. ape2 bende pon kalau mule2 memang payah.. same cam ko blajo bjalan mase kecik2 dulu kan.. bukan boleh terus belari..


Pape pon aku doakan ko smoge berkekalan hingga ke syurga.. aminnn.. sory ek aku tak datang ko kawen.. hehehhe..












Nota kaki~gambo kredit utk PRECIOUS MOMENT PHOTOGRAPHER.. cilok dari fb.. =p









2 juta comments on "Selamat Pengantin Baru Suria & Syukri.."

Anaa on November 30, 2011 4:53 PM said...

nama pengantin pun dah rhyme.. semoga serasi bersama sepanjang hayat..

eda_ej on November 30, 2011 5:33 PM said...

tu la.. smoge berkekalan la hendaknye..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez