Powered by Blogger.

Tuesday, November 30, 2010

Bila Anak Dah Pandai Menipu..


Semalam.. ketika saya sedang mempersiapkan entry sebelom entry ini.. dah siap masok gamba.. tinggal nak tulis2 je.. tiba2 mamat alan cakap "nak susu.. nak susu!!" tekinja2 sambil tarik tangan saya ajak ke dapo.. sian anak nak susu.. tinggal kan la lappy tu dulu.. ke dapo la saya sambil dipimpin mamat alan.. sedang saya masokkan air panas ke botol, mamat alan lari ke hall.. tak tau ape die buat.. saya agak mungkin mamat alan dah baring sambil tunggu susu siap kat depan tv.. bile susu siap rupe2nye mamat alan dok godek2 my lappy.. permintaan susunya itu hanya palsu belaka.. bile dekat ngan lappy tengok dah restart balik.. ape yang ko tekan ni nak oi??? sejak die pandai scroll ke atas, bawah n klik2 kanan dan kiri ni makin jahanam lappy ni.. adoi.. trus tebantot nak update blog.. tensi betol.. hadap la budak kecik ni dulu.. isap la susu tu bagi habis.. pernahkah anda hadapi situasi begini???

12 juta comments on "Bila Anak Dah Pandai Menipu.."

ejai_ej on November 30, 2010 3:47 PM said...

tu bukan menipu.. tu panjang akal.. isk.. huhuhuh.. harith.. harith..

eda_ej on November 30, 2010 3:57 PM said...

huh.. panjang akal ye?? ye kot..

Nini D.. on November 30, 2010 7:46 PM said...

hahahahahha...chewah!...abah die back-up anak...

eda_ej on November 30, 2010 8:23 PM said...

anak abah le katekan.. sume nak abah die..

~aku_najwa~ on November 30, 2010 8:40 PM said...

belum lagila takat ni..
tspi skrg ni fafan dah pandai ckp 'aku', memang kena jentik la jwbnya..

eda_ej on November 30, 2010 9:56 PM said...

macam2 peel budak nak membesar ni..

Lulu caldina on November 30, 2010 11:46 PM said...

saya tag awak..

http://lulu-pages.blogspot.com/2010/11/kawaii-gadgets-contest.html

a'in fajar on December 01, 2010 8:46 AM said...

hihihi ank ko pandaila...sebenarnyer dia nak amik perhatian ko je2,bdk skrg mmg bijak...tu br ckt bnyk lg pe'el dia yg lum kuar..tunguuuu..ank2 ku pun mcm2 gak mcm2 hal syuhada dah buat...hari2 doa spy bnyk besabar..kdg2 ringgan jg la tangan mencetilnya..

DKosongLapan on December 01, 2010 11:48 AM said...

kekeke....
sebenonye anak mike tu tak bagi mike apdet blog.....sebab die tau..... mike bile udah berblog....teghuih leke......

eda_ej on December 01, 2010 12:11 PM said...

lulu~nnt i tgk yg u tag tu ye..

ain~anak aku nak main lappy je sebenonye.. tunggu la beso skit aku belikan lappy yang tige ploh hengget tu.. huhuhu

en sarol~die memang ghupe itu.. sabo je le teman..

neyza mokhtar on December 02, 2010 10:22 AM said...

mamat alan anak bah yer?anak ibu bila plak nak kuar?hahaha...

eda_ej on December 02, 2010 11:09 AM said...

klu kuwo lagi satu pon anak abah juge.. klu tak de abah mane nak dapat anak.. kikiki..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez