Powered by Blogger.

Wednesday, November 3, 2010

Serbu..


Huhuhuhu.. sebenarnye entry ni patot dah publish mase lepas raye.. dah lame teperok gamba dalam draft.. maap ye.. sebenarnye lepas hari raye ari tu rumah saya kene serbu.. huhuhu.. ramai gak yang datang.. rombongan datang naik van.. jauh dari perak..

Antara yang datang my cucu danial.. bulat btol mate kamu ni..

Canteknye sarong kaki.. boleh pinjam??

My niece lin pon datang dari bangi.. bile tengok gamba ni muke danial macam muke kak siti plak.. dah cucu.. mane tak tumpah kuah klu bukan ke nasik.. hehhehe..

My niece azu n along.. along pon cucu dah 3.. bile nak tambah menantu ni?? hehehheh.. maap le ye klu ade yang terase.. kikiki..

Ape la yang dijelingkan along kat kak siti tu?? udah nak ngajak balik ke??? nnt2 le.. tido sini dulu..

kejap aje pon.. tapi sempat la makan2 ngan mandi kat rumah.. nak ke nilai 3 plak pas ni.. ati2 ye..

Ni la die anak dara my niece azu.. dah macam kemba plak.. kiri najwa, kanan plak nurul.. najwa 5 tahun.. nurul plak 6 tahun.. baju mesti nak same..

Ni pasangan secocok ni bile la nak ehem ehem.. hehehheh.. cepat skit ye.. =D


Babai danial.. nanti ade mase kite jumpe lagi.. rindu plak kat budak bulat tu.. bile nak datang sini lagi.. huhuhu.. jangan serik datang sini ye.. maklom le rumah tinggi.. hehehhe..

5 juta comments on "Serbu.."

Nini D.. on November 04, 2010 1:57 PM said...

lama sgt xjumpa kak zura....maintain mcm dulu je dia..

~najwa~ on November 04, 2010 3:31 PM said...

dah 3 anak kak zura ye..

lin nampak berisi sket..bahagia latu..ehem,ehem

eh, ada yang nama sama lak yer... kak zura teringat knajwa la tu agaknya kan,,hahah,perasan..

eda~ejai on November 04, 2010 5:42 PM said...

emy~penat jage anak la tu.. sebab tu maintain.. hehhehe..

kak najwa~semoga najwa jd dokto macam kak najwa.. aminn.. hehehh..

azeila eila on November 09, 2010 10:37 AM said...

kak zura maintain mcm skola dlu je...
cik lin knape berisi sgt? suke ati tu nak dkt la tu ye...

eda~ejai on November 09, 2010 10:49 AM said...

eila~nak tau dah nak dekat ke belom kene tanye tuan punye badan.. hehehhe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez