Powered by Blogger.

Wednesday, November 3, 2010

Ahad & Office..


Ahad lepas kitorang tiga branak pegi office hubby.. teman hubby wat keje jap.. kejap je.. tak lame pon.. tapi bekalan mamat alan macam nak balik malam je.. segala susu nasik sume dah siap bawak.. hehehhe.. semangat btol.. dalam semangat tu mase hubby on kan laptop baru hubby perasan yang skrin laptop hubby pecah.. cam ne boleh pecah?? ntah le.. saya memang tak sentuh pon beg keje hubby.. tepu kejap la my hubby.. cam ne nak wat keje nih..

Separuh daripada skrin dah tak boleh pakai.. boleh sebelah je.. cam ne ni???

Kerja harus disiapkan.. solution, hubby pinjam monitor Ameer.. dok sebelah meja hubby je.. yang penting keje kene siap.. cayok2!!

So cam ni la hubby keje ari ahad lepas.. skarang pon cam ni rasenye.. agak2 bile la nak dapat laptop baru ni ye.. hehhehe..

Sambil hubby wat keje mamat alan pon cube menghilangkan dahage.. huhuhu.. nampak gaye cam nek tido.. tapi...


Tapi tak jadi tido.. sebok nak memanjat sane sini.. last2 my hubby bagi la kertas ngan pensil.. jenoh ngajo pegang pensil tapi tak mau ikot.. ikot suke kamu le.. janji diam..

Dah boring menulis dan melukis bulat kecik bulat beso, lari plak ke pantry.. ape yang ditengok ntah.. sonok kot tengok kete lalu lalang..

Kalau tak de cermin tu mau dah lame mamat alan ni jatoh kot.. udah2 la tu.. tak beganjak die tengok bawah.. sonok sangat ke???

Yang gi bukak peti ais tu wat pe?? ibu masukkan ko dalam tu kang..

Canteknye tempat rehat cik rita ni.. kalau tensen2 ni boleh lega tak dok sini.. hehehhe..

Picture wall kat dinding office hubby.. baru lekat minggu lepas rasenye.. sume gamba staf ade kat situ.. hehhheh.. ade yang kenal??

Keje sudah siap.. sudah mau balik..

3 juta comments on "Ahad & Office.."

Nini D.. on November 03, 2010 11:10 AM said...

siapakah jejaka ala-ala xberapa macho yg pakai baju melayu kaler pink itew>?????!!!!...kenapa gamabr dia duk atas sgt?..ni mesti manager nih...

azeila eila on November 03, 2010 12:09 PM said...

seronoknye dpt ikut ayah dia gi ofis slalu..teringat ms aku kecik2 dlu slalu abah bw aku ngn ana gi ofis dia..mandi pun penah kat ctu..best2

eda~ejai on November 03, 2010 12:14 PM said...

emy~klu manager kene la ade bilik sendiri.. huhuhu..

eila~aku pon mase kecik2 ikot gak bapak aku gi opis.. opis bapak aku kebon belakang umah.. tolong kutip koko.. siap bawak bekal sup cendawan lagi.. hahhaha..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez