Powered by Blogger.

Friday, September 9, 2011

Tunggu Mase Je..


Bukan pasal aku yang tunggu mase nak beranak, tapi pasal tingkap umah blok sebelah ni..


Photobucket


Kasi zoom skit..


Photobucket


Pagi semalam mase aku nak menyidai kain baru aku prasan yang daun tingkap umah tu cam tunggu mase je nak jatoh.. umah tu same tingkat ngan umah aku.. nampak cam dah tak berpenghuni.. tapi tingkap tak tutup rapat.. sebelom ni ade gak aku nampak bebudak student laki yang dok umah tu.. tapi skang dah tak de.. pegi praktikel kot..


Risau plak aku tengok daun tingkap tu.. kalau la jatoh pas tu ade orang kat bawah, mau pecah kepala.. seriau weh.. kene call warden gak ni..







4 juta comments on "Tunggu Mase Je.."

Miss Tasantek on September 09, 2011 4:26 PM said...

kak..sikit je lagi.kalau tade orang kat bawah tape..

Hida Kadiso on September 09, 2011 4:30 PM said...

tu la.. kalau time jatoh tak de orang tak pe.. kalau ade naye je..

Najwa.H on September 09, 2011 6:18 PM said...

ingatkan baby nk kuar dah,,,haha

Hida Kadiso on September 09, 2011 7:14 PM said...

insyaAllah kurang dari sebulan kuar la kot.. hehehhe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez