Powered by Blogger.

Saturday, September 24, 2011

Belom Lagi..


Photobucket

Dipendekkan cite..
Belom kene warded lagi..
Sume maseh ok..
Cume berat je naik sekilo..
Dalam tak lalu makan ni pon boleh naik sekilo dalam mase seminggu..
Macam tak caye je.. hehehhe..
Dokto kate mungkin bolah sampai 40 minggu..
Tapi tak nak terlalu bersantai sangat..
Tetibe nak besalin kang cam no??

Salamat berhujung minggu ye kawan2.. =D




10 juta comments on "Belom Lagi.."

~najwa~ on September 24, 2011 1:33 PM said...

takpe, relax dulu di rumah ;))
penuhi masa dengan mamat alan.
serius, bila dah ada adik nanti, perhatian dah 'terlari' sikit kpd adik....

eda_ej on September 24, 2011 1:38 PM said...

tu la.. ade hikmahnye ni..

Faaein Talip Roy on September 24, 2011 4:06 PM said...

kena hati2.. bila2 masa aje kan.. semoga slamatlah sis eda.. sy doakan dari kejauhan.. =]

eda_ej on September 24, 2011 5:39 PM said...

time kaseh.. memang hati2 pon.. weekend dok umah je.. tak brani nak jalan2.. =D

afzan on September 24, 2011 6:50 PM said...

apesal aku pulak yang berdeba lebih ni. haha!

eda_ej on September 24, 2011 7:06 PM said...

teringat mase haifa nak lahir dulu ye.. hehhehe.. =D

a'in fajar on September 25, 2011 8:32 PM said...

chik semoga semuanya selamat la yer..pas tu jgn lupa sms kat hp aku yg dah bersalin ok..arap kwn yg lain pun sama sumenyer selamat..nak kena sedia hadiah ni tok kwn2 nak pegi muyi nnt..hehehe

a'in fajar on September 25, 2011 8:32 PM said...

chik semoga semuanya selamat la yer..pas tu jgn lupa sms kat hp aku yg dah bersalin ok..arap kwn yg lain pun sama sumenyer selamat..nak kena sedia hadiah ni tok kwn2 nak pegi muyi nnt..hehehe

a'in fajar on September 25, 2011 8:32 PM said...

chik semoga semuanya selamat la yer..pas tu jgn lupa sms kat hp aku yg dah bersalin ok..arap kwn yg lain pun sama sumenyer selamat..nak kena sedia hadiah ni tok kwn2 nak pegi muyi nnt..hehehe

eda_ej on September 25, 2011 10:02 PM said...

ko kene sediakan hadiah byk ain.. ramai kawan2 nak besalin ni.. aku, lin, nyah ngan ira.. tu yg aku tau la.. heheheh.. =D

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez