Powered by Blogger.

Wednesday, February 16, 2011

Sarapan Pagi Tadi..


Setelah beberapa hari tak bersiaran.. hari ni baru nak memunculkan entry.. huhuhu.. saje nak share sarapan pagi tadi yang tak seberapa.. makan lempeng ngan gula.. tak lupe gak air teh o.. air teh o tu pada aku air wajib.. sebab dari aku kecik sarapan aku mesti ade air teh o.. sampai terbawak2 la mase aku study dulu.. dan skarang dah kawen pon aku nak gak air tu ade..

Berkenaan dengan lempeng tu plak.. sebenarnye dah lame hubby soh buat.. tapi mem besa ni asek malas je.. ari ni baru rajin nak buat.. ade nampak cam lempeng ke?? aku tengok dah macam capati je.. tapi capati nipis la.. hehehhe.. bile makan lempeng ngan gula ni mengingatkan aku mase zaman budak2.. mase budak2 dulu suke sangat makan lempeng ngan gula.. makan roti canai pon ngan gula.. ade yang teringin?? hah.. esok pagi boleh buat ye.. =D

4 juta comments on "Sarapan Pagi Tadi.."

Nini D.. on February 16, 2011 4:23 PM said...

kalo lempeng cenggini....Afif memang xpandang...
yg dia tau...

nasi!

eda_ej on February 16, 2011 4:35 PM said...

aku sorang pon dah telan 4 keping.. org yg gi keje mkn 2 keping je.. lagi sekiping budak kecik tu yg melantak..

ejai_ej on February 16, 2011 5:05 PM said...

oppsss!! 3 keping ek.. bukan 2 keping..

eda_ej on February 16, 2011 5:20 PM said...

hohoho.. salah la plak..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez