Powered by Blogger.

Wednesday, February 16, 2011

Projek Tangahari..


Sedang mamat alan tido tengahari tadi, sempat gak aku buat keripap.. untung tak de sape kacau.. kalau budak tu datang kacau ntah bila la nak siapnye..

Cukup la 14 ketol.. boleh buat kudap2 malam kang.. kalau ade lebih boleh wat sarapan pagi esok.. secara peribadi aku bagi tau, aku bukan orang yg suke masak.. mase zaman anak dara pon memang jarang ke dapo.. biase la anak bongsu.. ape yang aku tau bangun pagi mak kejut soh solat pas tu makan.. huhuhu.. celik2 mate sume dah ade.. bile dah kawen ni baru la tau langit tu tinggi ke rendah.. pape pon aku respect kat abang2 aku yang 4 orang tu.. dierang sume pandai masak.. aku? hampeh.. hahahah.. tapi skarang ni kalau tak masok ke dapo sehari memang tak sah.. kalo tak aku tak masak kang anak aku nak makan ape..

11 juta comments on "Projek Tangahari.."

cik linda on February 16, 2011 5:34 PM said...

oitsss...da..
tinggalkan utk org bangi skit..huhuu..aku mmg x lepas buat2 karipap nih...klu de acuan 2 ok ler..
klu nk buat mcm ko 2 mmg x pandai..tergeliat la jari-jemari aku ni...kehkehkeh..

cik linda on February 16, 2011 5:35 PM said...

oitsss...da..
tinggalkan utk org bangi skit..huhuu..aku mmg x lepas buat2 karipap nih...klu de acuan 2 ok ler..
klu nk buat mcm ko 2 mmg x pandai..tergeliat la jari-jemari aku ni...kehkehkeh..

ejai_ej on February 16, 2011 6:10 PM said...

huhuh.. al-hamdulillah.. ader kudap-kudapan mlm kang.. hahahhaa

eda_ej on February 16, 2011 6:27 PM said...

lin~huhuhu.. inti karipapnye rase cam a bit salty la.. kikiki..

sayang~malam kang kite makan ye..

~najwa~ on February 16, 2011 8:50 PM said...

patutla en ejai naik bdn, huhu...makan sodap ;)

eda_ej on February 16, 2011 8:57 PM said...

haah.. sodap la sangat.. masin skit intinye.. harap en ejai tak kene darah tinggi la ye.. hehhehe..

Nini D.. on February 16, 2011 9:39 PM said...

masin sikit ke?...xpe..xpe...yg penting..kenyang!

eda_ej on February 16, 2011 10:09 PM said...

org rajin ke dapo cam ni la.. telebih masin la.. sume nak telebih.. tak pernah nak sedang2..

a'in fajar on February 17, 2011 9:22 AM said...

bgs la dah ada kemajuan...

DKosongLapan on February 17, 2011 10:16 AM said...

itule sebabnye awok bile mema awok masak ...awok tak penah komen tak sdap....semuenye sedap...sebab tau awok keje...diepun keje.... die ambik mase masok dapor pun dah kighe bagoih dahtu.,.....

eda_ej on February 17, 2011 11:39 AM said...

ain~maju ke?? ade le sikit.. hehhhe..

yeop~kalo yg tak koje pon penat juge duduk kat umah.. hehehhe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez