Powered by Blogger.

Monday, February 21, 2011

Gamba Baru Sampai..


Gamba yang sepatotnye aku letak kat entry petang tadi..

Lepas aku siap post entry petang tadi baru sempat amek gamba nih.. time tu mamat alan baru tido..

Luke die dah kering kan.. ok la nih.. orang kate kalau anak laki tak pernah jatoh or tak pernah ade luke tu tak jantan la kan.. huhuhu..

Ni kain yang aku potong siang tadi.. sambil2 menunggu mamat alan tido sempat aku potong kain sampai abes.. sampai aku abes potong pon die tak tido2 gak..

Corak kain ni lagi santek dari corak kain yang sebelom ni kan.. lupe plak aku nak tanye chu beli kain ni kat mane.. tak pe la, lain kali boleh tanye.. tu je la.. sekian gamba untuk hari ini.. =D

4 juta comments on "Gamba Baru Sampai.."

~najwa~ on February 22, 2011 12:01 AM said...

Irfan 8 bulan dah berparut kat tepi mata, jatuh berdarah-darah.

budak laki-barulah hero namanya. haha.

corak english cotton tu mmg cantik.

eda_ej on February 22, 2011 7:41 AM said...

budak2.. kalo tak jatoh bukan budak la namenye..

kain tu memang santek coraknye..

Nini D.. on February 22, 2011 9:29 AM said...

afif sampai dah letih nk kira jatuh berapa kali...
luka tetap luka tp nangeh tetap maintain 20 saat ajer...adeh..hahaha

eda_ej on February 22, 2011 9:53 AM said...

budak ni pon nangeh kejap je.. tp part belek2 luke tu kalo boleh nak 24 jam..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez