Powered by Blogger.

Thursday, October 21, 2010

Same Ke??


Dah lame nak post cite ni, tapi cam biase la bile dah namenye M A L A S tu wat pape pon memang tak jadi.. dah la malas nak ngomel banyak2.. straight to da point je la ek.. ramai kawan2 cakap muke mamat alan macam muke saya.. betol ke?? jenoh gak carik2 gamba dolu2 kot ade yang same..

Gamba kat sebelah ni muke mamat alan mase die nanges.. taun lepas rasenye gamba ni.. lame dah..sehari selepas beday mamat alan yang pertama.. teperok dalam camera lama.. (camera tu tak rosak tapi outputnye sangat la buruk.. sayang nak jual sebab beli mase study dulu.. hehhehe..) tengok je la keburukan wajahnye ketika menangis.. alaa.. sape2 pon kalau nangis mesti buruk gak kan.. tak ingat la die nangis sebab ape time ni.. tegigit jari kot.. hehhehe..


Hahahahah... gamba kat kiri ni plak gamba saya mase kecik2.. tak ingat la pulak mase umo bape.. dulu abang2 saya suke amek gamba.. maklom je la dah lame tak de adik kecik.. (beza umo saya ngan kakak saya 12 tahun tau...) tu yang melambak gamba saya mase kecik2.. tapi skang ni ntah kemane ntah sume gamba.. dan disebabkan ramai sangat yang kate muke saya macam muke mamat alan, saya pon cari la gamba yang same ngan mamat alan.. jenoh mencari jumpe la gamba buruk ni.. mungkin gamba ni ade persamaan kot.. same time nanges.. hahhaha.. bughuk beno ghupenye.. rambut pon pendek.. tak pernah merasa rambut panjang pon.. senang nak jage.. skarang ni je la baru nak bejinak membela rambut..

Cam ni rupe saya dulu.. bile kenang balik rase cam nak kembali ke zaman itu.. best kan.. tak yah pikir masalah org dewasa.. syoknye la.. tido dalam buai.. ade orang tidokan.. tapi skarang pon dah ade orang dodoikan.. hehhee.. tq hubby sebab rajin dodoikan ur wife ni.. hahhahaha..

Baru saya prasan yang kat dalam gamba ni saya pakai gelang.. tak muat dah gelang tu.. dah turunkan kat anak my sister rasenye.. my sister ade 3 orang anak pompuan.. kalau mamat alan ni pompuan mau gelang tu my sister bagi kat mamat alan gak kot.. bak kate orang 'bagai sireh pulang ke gagang'.. btoi ke 'gagang'?? saya tau gagang telefon je.. hehehehh... maklom la dulu skolah tak amek sastera.. kalau salah mintak ampon ye.. jadi kesimpulannye SAME KE?? =)

8 juta comments on "Same Ke??"

puanstoberi on October 21, 2010 7:02 PM said...

Huhu..kak reen pun beza ngan abg atas kak reen 13thn. huhu..
Mmg kalo jarak kita jauh2 tu derang sker la nak amik gmbr kita. Memcam gmbr ada kan. Gmbr semayang pun nak amik. Nati nak carik gak lah. Hihi

Hida Kadiso on October 21, 2010 7:32 PM said...

jom kak reen kite share gamba dolu2.. hehehhe..

Najwa.H on October 21, 2010 9:08 PM said...

sekali imbas tgk mamat alan menangis, macam mama dia la, hahah

Hida Kadiso on October 21, 2010 9:56 PM said...

bile tgk balik buruk gile rupe budak hingusan itu.. hahhaha..

azeila eila on October 22, 2010 8:50 AM said...

hey! twins ke ni? ;p

Hida Kadiso on October 22, 2010 8:58 AM said...

twins lain taun.. =D

Nini D.. on October 22, 2010 9:29 AM said...

hahahahaha.....twins berbeza jantine..

Hida Kadiso on October 22, 2010 10:37 PM said...

seb baik lain jantina.. hehehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez