Powered by Blogger.

Thursday, October 28, 2010

Lambaian Kaabah..


Ermm.. hari ni baru bekesempatan nak menjengok2 blog sendiri.. alhamdulillah demam pon dah kebah skit.. ingat nak cite pasal lambaian kaabah ni mase petang isnin lepas.. tapi tak bekesempatan plak.. balik je dari Kelana Jaya trus tumbang.. tak larat bangun.. pening sangat.. kalau bangun je mesti muntah.. entry yang sebelom ni pon my hubby yang tolong taipkan.. tq sayang.. uhuk.. uhuk.. hari selasa hubby ajak gi klinik.. sempat gak la saya muntah sebelom masok ke klinik.. adoiiii.. pening betol.. hubby pon demam juge tapi tak seterok saya.. tinggal la mamat alan yang sihat jage kitorang.. boleh caye ke mamat alan yang jage??? hahahhah.. bile check BP dokto kate saya punye takanan darah rendah.. kurang rehat kot.. ambek ko pakej 2 hari 1 malam demam terok cam tu.. tobat dah tak nak demam lagi.. sakit segale urat sarap.. lepas balik dari klinik mkn ubat n badan bepeloh2.. ok la tu.. janji kuwa peloh.. skang ni masih terase lagi saki baki demam tu.. tapi maseh boleh kawal lagi.. tak de la terok cam hari tu..

Hah.. cite pasal lambaian kaabah ni, sebenarnye abah ngan mak dapat pegi menunaikan ibadah haji tahun ni.. alhamdulillah kitorang adik bradik ipai duai sume sempat la hantar abah ngan mak ke kompleks tabung haji kat kelana jaya tu.. walaupon tak semua adik bradik dapat hantar tapi ramai juge la.. meriah.. gamba sume ade dalam cemera lagi.. tak sempat nak masokkn.. mase abah ngan mak nak pegi hari isnin lepas macam2 prasaan.. ape yang mampu mintak maap kat abah ngan mak pas tu nangis.. huhuhu.. syahdu btol.. doa semoga Allah permudahkan urusan abah ngan mak kat sane.. selamat pegi dan selamat balik.. semoga abah ngan mak dapat haji yang mabrur.. amin..

2 juta comments on "Lambaian Kaabah.."

Nini D.. on October 28, 2010 4:28 PM said...

moga bakal Hj & Hjh dapat haji mabrur..InsyaAllah...ko nangeh smpai banjir x kompleks Tabung Haji tu?..kuikuikui

eda~ejai on October 28, 2010 4:56 PM said...

hahahha.. kejap aje ujannye.. jenoh nak tenangkan ati.. riso weh..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez