Powered by Blogger.

Thursday, October 21, 2010

Anak Oh Anak..


Sejak kebelakangan ni mamat alan suke isap susu lambat2.. kadang tu sebotol pon nak abeskan dalam mase satu jam okeh.. sebotol selalunye mamat alan isap dalam 240ml.. bukan dalam 2 or 3 hari ni je, tapi dari sebelom die demam lagi.. sebelom ni asek tetanye2 nape la budak ni lambat sangat isap susu.. jom tengok botol susu die.. kot2 ade emas ke yg wat die jadi lambat sangat nak isap..

Ni botol susu yang selalu mamat alan pakai.. macam tak de pape je kan..


Close up skit.. tapi masih macam tak de pape..




Patot la lame sangat isap susu, rupe2nye die kunyah puting tu.. abes besa lobang puting die.. gigi geraham nak tumbuh kot.. gusi gatal agaknye.. kalau macam ni seminggu satu puting pon boleh abes.. aduyai..

3 juta comments on "Anak Oh Anak.."

ejai_eda on October 21, 2010 12:54 PM said...

pakai je la puting tu.. sure die cepat abes minum susu. huhuhuh.. errr.. tilam dah jemo bekas die muntah last nite?

Nini D.. on October 21, 2010 2:04 PM said...

humang aii....beso rabaknye...ni sambil minum sambil kunyah...gagagagagaga

eda~ejai on October 21, 2010 3:32 PM said...

sayang~tilam uda jemo.. jemo dalam rumah saje..

emy~tu la psal.. abes die kunyah.. ingat gula2 getah kot nak kunyah2..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez