Powered by Blogger.

Wednesday, October 6, 2010

Nak Ni..


Hari khamis lepas saya ngan mamat alan kuar rumah.. anta toto ke dobi.. pas tu pegi econsave plak.. beli la barang dapo skit sambil beli barang2 my mum.. dekat satu jam juge la kitorang meraound satu econsave tu.. bile dah siap baya sume saya pon tolak la troly.. mamat alan pon ade la dalam troly tu skali.. sambil saya tolak troly mata mamat alan ni tak kedip2 dok tengok barang kat kedai mainan depan kaunter econsave tu.. tak sampai ati plak saya nak jalan trus.. dengan naluri keibuan yang menebal ni (huh.. ayat tak tahan..) saya pon belikan la kete mainan yang comel ni..

Comel tak?? ni baru satu.. sebenarnye ade 6 bijik yang berlainan warna.. ni antara warna yang saya suke.. blue kale.. hehhehe.. ingat nak amek gamba kete ni sume tapi mamat alan ngah wat main.. kene tunggu die tido baru boleh amek gamba semua kete okeh..

5 juta comments on "Nak Ni.."

Nini D.. on October 06, 2010 4:41 PM said...

naluri keibuan yg menebal...
dah macam ayat dalam novel..tp xpe...harus ada perasaan mcm tu kan...

eda~ejai on October 06, 2010 5:35 PM said...

cam ne la naluri keibuan tu tak tebal, tak sanggop tengok muke anak macam muke org kempunan.. tu psal la aku beli.. hahhhah..

ejai-eda on October 06, 2010 6:03 PM said...

huhuhu.. ko tau mie, sampai kat rumah aku tgk mata kereta tu dah takde. pastu steering pon dah takde. sob2... tak sempat aku tgk keadaan asal kereta tu... terkilan nih.. batu belahhh... batu bertangkupp~~~

~najwa~ on October 06, 2010 6:05 PM said...

kalau shopping, kami sehabis upaya mengelak lalu kat tempat mainan..
kalau sekali tersangkut..alamat ada yang bergolek atas lantai..meraung..huhu

eda~ejai on October 06, 2010 6:20 PM said...

sayang~baru mata ngan stereng kete tak de dah nak gi carik batu belah batu betangkop.. kalau ayg tak de cam ne??

kak najwa~kat econsave ni nak tak nak kene lalu gak sebab depan kaunter tu kedai barang mainan.. cube utk tak baya kat kaunter tu lain kali.. hehehhe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez