Powered by Blogger.

Tuesday, October 26, 2010

Demam...


Dukacita dimaklumkan saya mungkin tak dapat nak update blog dalam masa 2-3 hari nih disebabkan faktor kesihatan yang amat tidak mengizinkan. ade sesape tau tak cam ne nak normalkan tekanan darah yang rendah?

4 juta comments on "Demam..."

shahrilhakime on October 26, 2010 3:45 PM said...

alahai....kena rehat dulu leee...sebelom hadiah sampei ke ghumah mike Yong!!!......

Nini D.. on October 26, 2010 4:44 PM said...

nnti aku amik tips penoh dgn laki aku pehtu aku sms ko...

Hida Kadiso on October 26, 2010 4:44 PM said...

teman rehat le ni.. penin..

Hida Kadiso on October 26, 2010 4:49 PM said...

emy~aku hargai usaha murni ko tu.. time kaseh ye..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez