Powered by Blogger.

Thursday, May 26, 2011

Rezeki Mak Buyung..


Malam tadi hubby balik lambat.. pegi jumpe kawan2 skolah lame die.. balik dari opis terus pegi jumpe kengkawan.. antara yang hadir hencik suko, hencik ayie (hubby siti najwa zainal.. sesape skolah semaja kenal la kot..), hencik padil n hubby.. jumpe pon sebab nak edarkan kad kawen si padil tu.. sekarangkan musim kenduri kawen.. port jumpe kat sate kajang.. huhuhu.. sonok la dierang makan sate..

Huhuhu.. mujur la hubby maseh ingat kat mak buyung kat rumah ni.. merase la juge makan sate walaupon hubby balik dah kol 1 pagi..

Sangat malas mak buyung ni.. makan pon atas tilam.. hehhehe.. hubby beli 15 cucuk je.. 10 ayam, 5 daging.. cukup la tu.. itu pon tak larat nak abeskan.. sate daging tu hubby la yang makan sebab mak buyung ni memang tak makan daging.. so makan la mak buyung ni sambil mate tekebil2 sebab baru bangun tido.. dah dekat kol 2 pagi sambung tido balik dengan perot yang penoh ngan sate ngan nasik impit.. alhamdulillah.. rezeki mak buyung... ade yang nak dapat cam ni??? haaa.. jom kite pregnant beramai2.. mesti hubby korang pon akan bagi layanan cam ni.. hehhehe.. =D


4 juta comments on "Rezeki Mak Buyung.."

a'in fajar on May 26, 2011 11:46 PM said...

mmmmm bestnyaaaa..ms ngandung mmg best nak mkn ape pun mst dpt dgn pantas..takut anknya ngences hahaha

Nini D.. on May 27, 2011 9:30 AM said...

moh pregnen secara berjemaah!!

D_08 on May 27, 2011 10:18 AM said...

lepaih tu alasan sebab anak dalam peghot ndak makan kan?>??? kan???? ....kekekeke...takpe layan jeee......oghang2 mengandong ni bukan bulih diguris hati deme niii

eda_ej on May 27, 2011 12:24 PM said...

ain~aku tak de la teringin sangat... tapi bile dah orang bg aku bedal je la.. hehhehe..

emy~jom.. jom.. aku doakan...

yeop~pengalaman 3 kali org umah kamu pregnant udah mematangkan kamu ye.. hehhehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez