Powered by Blogger.

Monday, May 23, 2011

Jaraknye Cuma 5 Batu..


Ni cite pasal tanah runtuh kat batu 14 Hulu Langat tu.. ye.. kalo ikot alamat memang 5 batu je jarak dari rumah aku dengan tempat kejadian tu.. area umah aku ni kire dalam kawasan batu 9.. kat sini memang bebukit2 skit.. kadang2 ade gak kawan2 or sedara mara yang datang rumah mengeloh sebab kene naik turun bukit baru sampai rumah aku..


Walaupon lokasi sebenar tempat tanah runtuh ni aku tak tau, tapi aku tetap rase sedih.. bukan satu atau pon 2 nyawa yang hilang, tapi 16.. dah ajal die0rang.. kite yang hidop ni tak tau lagi cam ne..

Aku dapat tau pasal brite ni pon dalam kol 4.30 ptg ari sabtu.. tebace kat wall salah sorang sahabat kat fb..



Mase ni maseh belom percaye sebab tak kuar kat tv lagi.. lagi pon tak de plak rase ade gempa bumi ke ape ke.. dah petang skit dalam kol 6 baru la pecaye sebab dah kuar kat brite terkini tv3.. siang tu memang cuaca cerah.. kol 5 dekat kol 6 baru ujan.. lebat juge la... pape pon semoga roh2 arwah yang meninggal ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.. aminn..



Nota kaki~sumber gambar tanah runtuh dari google..

2 juta comments on "Jaraknye Cuma 5 Batu.."

~najwa~ on May 23, 2011 9:53 PM said...

area hulu langat mmg berbukit.. take care yer korang...

eda_ej on May 23, 2011 10:26 PM said...

insyaAllah.. time kaseh kak najwa.. =D

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez