Powered by Blogger.

Wednesday, May 11, 2011

Baju..


Maseh ingat pasal baju yang aku sebok2 jait manik tu?? ntah bape kali ngulang jalan TAR beli manik pon aku tak ingat.. ni la bajunye..

Plan awal nak jait manik dari bahagian pinggul ke atas ngan lengan je.. tapi bile dah siap macam pelik skit sebab corak kain tu tak seimbang antara kanan dan kiri.. so aku jait la due2 belah sampai bawah... tu pasal la manik selalu tak cukup.. hehehehe..

Memule chu kate nak pakaikan baju ni kat amalina mase sanding.. last2 chu berubah fikiran pakai songket puteh.. so pakai la baju ni mase outdoor.. aku tak kisah pon.. kalo time sanding memang elok pakai pakai kebaye kan..

1 juta comments on "Baju.."

PUANSTOBERI on May 11, 2011 9:38 PM said...

wow! cantik jadinya Eda. bes..bes.. rajin nyer la Eda ni :)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez