Powered by Blogger.

Thursday, May 19, 2011

2 Years 10 Months..


Huhuhu.. kejap je anak bujang ni dah 2 tahun 10 bulan.. lagi 2 bulan dah nak masuk 3 tahun..



"Name shaye muhammaaaad syandedaaannnn haaayyeesssss" gitu le lebih kurang die nyebut namenye.. maseh belom boleh sebut "fadhlan" dengan betol.. kadang2 lawak juge bile fadhlan jadi syandedan.. gamba kat atas ni adalah gamba hari ini.. sangat susah nak amek gambo die sebenarnye..


Jangan tekejut.. budak yang lagi 2 bulan nak masuk 3 tahun ni maseh belom tumbuh gigi geraham.. gigi atas baru ade 8 ketol.. bawah pon same.. so jumlah gigi 16 batang.. nak bagi makan daging pon kene pikir 20 kali.. cubit kecik2 buleh la.. kalo die nak gigit sdirik memang tak akan lumat la daging tu.. paling kuat pon die luah balik..


Tadi saje cube ukur tinggi harith.. ade la dalam 91.5 cm tingginye.. tak lame lagi mau semeter tinggi budak ni.. lame2 kang boleh kalah ibu die kalo cam ni.. heheheh.. berat tak dapat nak timbang sebab die tak mau naik kat penimbang.. ape yang penting die sihat.. mau denga cakap.. tapi kalo budak beso harith ni tak mau denga cakap tu biase la.. ikot mood die je.. pape pon semoga muhammad fadhlan harith menjadi insan yang soleh dan berguna bila besa nanti.. aminn..




Nota kaki~maseh belom dapat bayangkan macam mane penerimaan harith kat adik die nanti.. huhuhu..

7 juta comments on "2 Years 10 Months.."

PUANSTOBERI on May 19, 2011 1:33 PM said...

eh... cena akak leh ketinggalan citer harith nak dpt adik ni.. iskk..baca kat bawah tadi baru tau. ni mesti kesan dari blogger kena tsunami retu ni kan.
apa pun tahniah tau dari akak. da 5 bln pun ek :)

Noraini on May 19, 2011 1:54 PM said...

Amin...mudah-mudahan!!
cepat je kan mase berlalu... kalo ade arwah Muhammad Fahad pun mesti dah sebesar Muhammad Fadhlan Harith dan dah leh jaga adik die Nur Fatin Adriana!! huhu...emo lak jap!

eda_ej on May 19, 2011 2:23 PM said...

kak ida~haah.. time tu mmg blogger ngah kene tsunami.. time kaseh ye kak.. sy pon doakan smoge kak ida cepat dapat baby.. aminn..

ani~emo sikit tak pe.. jgn byk2.. ade la hikmahnye tu.. kite tak tau kan.. harith ni pon ntah boleh diharap ntah idak.. huhuhu..

~najwa~ on May 19, 2011 9:07 PM said...

lepas ni berturut-turut le anak-anak kita menyambut birthday ;)

eda_ej on May 20, 2011 9:54 AM said...

kak najwa~gitu le nampak gayenye.. hehehhe..

D_08 on May 20, 2011 10:48 AM said...

mule2 mesti die jeles...tapi lame2 ok le kot...awok mase anak yang 1st dapat adik dulu....memang die jeles...tapi lame2 dengan sendighi nye die ok....die pulak lebih ndak menjage adik...

P/S: cepat mase berlalu kan....sampei mase nanti kite kene lepaihkan anak2 kite keluo nantii...

eda_ej on May 20, 2011 2:09 PM said...

yeop~tu le.. riso juge ni.. sebelom ni asek dok ngadap die je, kang udah ade adik tak dapat le ngadap die saje..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez