Powered by Blogger.

Monday, May 3, 2010

Tupperware Kak No..


Huhuhu.. sabtu malam ahad, sesi memulangkan tupperware kak no (kakak hubby).. dah lame pinjam tupperware kak no ni.. ade la dekat 2 bulan.. dah lame nak pulang tapi tak pulang2 pon.. pinjam wat bekas tapai mase nak balik dari kampung dulu rasenye.. dekat je rumah kak no, seberang jalan je.. huhuhu..


Tapi tak kan nak pulangkan tupperware kosong je.. wat la kek coklat.. tu je kek yang saya tau buat pon.. hehehhe.. nak letak bulat2 kek tu dalam tupperware macam tak muat, so potong2 la bg boleh masok.. muat gak akhirnye.. disebabkan saya ni tak pandai wat topping kek, kali ni saya wat topping pakai milo + susu pekat manis.. boleh tahan gak rase die.. sedap.. rase milo sebab saya suke milo.. hehehhe.. (sebelom ni dah try byk kali wat topping tapi tak jadi je.. rase tak sedap..) selamat menjamu mate okeh.. hehehe.. to kak no time kaseh bagi pinjam tupperware ye =)

4 juta comments on "Tupperware Kak No.."

Noraini on May 03, 2010 4:23 PM said...

lenkali nak bg pinjam tupperware gak la....meh la dtg umah pinjam tupperware!huhu..

eda~ejai on May 03, 2010 4:38 PM said...

hehehe.. boleh gak la nk pinjam.. nak tarok isi ape nnt ek time nk pulang?? huhuhu..

shima on May 03, 2010 5:09 PM said...

mcm sedap je weii..aku nk tempahla nnti..jgn mahal dhler ..ekekeke

eda~ejai on May 03, 2010 5:13 PM said...

janji balik modal sudah la.. hahaha..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez